網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月9日 星期一

張秀文騷身材冧粉絲:唔會令佢哋失望! __,張秀文,

勁期待呀!咪神張秀文與陳庭欣(Toby)近年工作量飆升,二人與陳婉衡等演出的無綫綜藝旅遊節目《3日2夜》,節目中常有浸溫泉等養眼鏡頭,亦深受觀眾喜愛,令節目長拍長有,而Toby將於新一輯加強版打頭陣,稍後出發到泰國拍攝,主攻當地的水上樂園。Toby受訪時表示已準備多套泳衣和防曬用品:「其實都冇特別事前減肥,因為今次有好多體力上嘅遊戲,騎大象、攀石等,拍完都夠瘦!」而因谷咪成功上位的張秀文,「錢」途 ...


勁期待呀!

咪神張秀文與陳庭欣(Toby)近年工作量飆升,二人與陳婉衡等演出的無綫綜藝旅遊節目《3日2夜》,節目中常有浸溫泉等養眼鏡頭,亦深受觀眾喜愛,令節目長拍長有,而Toby將於新一輯加強版打頭陣,稍後出發到泰國拍攝,主攻當地的水上樂園。

Toby受訪時表示已準備多套泳衣和防曬用品:「其實都冇特別事前減肥,因為今次有好多體力上嘅遊戲,騎大象、攀石等,拍完都夠瘦!」而因谷咪成功上位的張秀文,「錢」途不斷,除了忙出商場騷外,更忙拍無綫新劇,由於她是《3日》的「鐵膽」,故監製亦積極為她度期安排拍攝,令張秀文受寵若驚,並預告有更精彩演出回饋觀眾:「自從上次《1分鐘》後好多工作,亦好多節目搵我演出,雖然好忙,但都會珍惜每個機會。(主打性感?)健康性感冇問題,對公司工作絕對信任,同埋呢個節目我有好多擁躉,我唔會令佢哋失望!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!