掃呢頁CODE去手機

2016年5月11日 星期三

被分手都咁大方!蕊蕊開口維護金剛 __,蕊蕊,金剛,陳蕊蕊,

就算被分手都仲維護前男友,認真大方呀!歌手蕊蕊自上月與藝員金剛分手後,一直未有為分手一事解畫,早前更與朋友到法國旅行散心。心情平復的蕊蕊今日接受《東網》訪問,學習打拳揮灑汗水,拳拳到肉,回復單身的她似乎要話畀大家知道佢冇事!澄清種種分手傳聞蕊蕊表示其實心情已平復,更多謝朋友及傳媒,她坦言分手一事其實對自己來說,根本不是一件大問題,更澄清種種分手傳聞:「我真係冇自殺,我好堅強,呢件事出咗之後真係好多 ...


就算被分手都仲維護前男友,認真大方呀!

歌手蕊蕊自上月與藝員金剛分手後,一直未有為分手一事解畫,早前更與朋友到法國旅行散心。心情平復的蕊蕊今日接受《東網》訪問,學習打拳揮灑汗水,拳拳到肉,回復單身的她似乎要話畀大家知道佢冇事!

澄清種種分手傳聞

蕊蕊表示其實心情已平復,更多謝朋友及傳媒,她坦言分手一事其實對自己來說,根本不是一件大問題,更澄清種種分手傳聞:「我真係冇自殺,我好堅強,呢件事出咗之後真係好多朋友關心我。(因為金剛賭?)唔係,我之前都講咗佢冇,真係冇咁嘅事。」與金剛拍拖三年的她,在訪問中亦不時維護對方:「其實我哋拍拖嗰陣,佢係男朋友要嘅嘢真係做足。(例如呢?)私人嘢就唔講太多啦。(佢有咩唔好?)咁每一個人都有好同唔好嘅。(你包容晒佢全部?)係嘅。」

問到她會否嚇怕與圈中人再拍拖?她說:「其實我之前都講咗怕㗎,不過緣份到就冇得講啦,因為我好怕分手又要解釋咁多嘢,依家努力工作先」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!