網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月13日 星期五

【康城開幕】內地女星晒冷 鞏俐化身貴氣大媽 氣勢勁 __,康城,大媽,中國大媽,鞏俐,

第69屆康城影展於香港時間今日凌晨正式揭幕,由開幕片《CafeSociety》打頭陣,雖然今年完全冇華語片入圍主競賽電影,不過開幕禮紅地毯上仍有好多內地女星嘅蹤影,佢哋都係為代言嘅品牌到場。最有霸氣都係鞏俐,佢著咗RobertoCavalli白色蕾絲露肩晚裝,搭配佢作為全球代言人嘅伯爵珠寶鑽飾,全身珠寶價值1,600萬港元,再加上佢豪氣千雲嘅手勢,不知不覺流露出貴氣大媽範嘅氣勢。今年大部分內地女星 ...




其他影片:>>






第69屆康城影展於香港時間今日凌晨正式揭幕,由開幕片《Cafe Society》打頭陣,雖然今年完全冇華語片入圍主競賽電影,不過開幕禮紅地毯上仍有好多內地女星嘅蹤影,佢哋都係為代言嘅品牌到場。最有霸氣都係鞏俐,佢著咗Roberto Cavalli白色蕾絲露肩晚裝,搭配佢作為全球代言人嘅伯爵珠寶鑽飾,全身珠寶價值1,600萬港元,再加上佢豪氣千雲嘅手勢,不知不覺流露出貴氣大媽範嘅氣勢。今年大部分內地女星都着得比較穩陣,算幾正常,包括有李冰冰、劉亦菲及倪妮。李冰冰選了黑白配色嘅大裙襬禮服,喺紅毯上美豔大方,不過禮服上半身側邊與背部挖空設計,佢就冇豐滿上圍撐起禮服,側邊睇上嚟線條略顯平扁。另外,倪妮男友井柏然及其新片《盜墓筆記》劇組因為遲到而冇得行紅地毯。

係鞏俐先有呢種氣勢 對袖口好飄逸吓
外國傳媒都識佢 (台灣蘋果日報) 李冰冰 倪妮 (台灣蘋果日報)
劉亦菲 (台灣蘋果日報)

鍾意就快D Share啦!