掃呢頁CODE去手機

2016年5月20日 星期五

【「難得你間間都咁差」】焗豬薄過紙皮 大家樂邀黃子華拍廣告爆關公災難 __,子華,黃子華,

偉大嘅面書神,有時會令你起死回生。明蝠俠靠面書拆彈,坎坷過後有騷開,仲有情深咖啡未曾飲。短短一星期唔夠,條咖啡廣告片已累積3,906,144views。藝人本身形象好,加埋面書神嘅威力,效果自然相得益彰,但呢招唔係萬試萬靈。噚日有一間連鎖快餐店(即係大家樂)嘅最新廣告出籠,廣告主角係男神黃子華。咁點解搵子華做代言人呢,品牌發言人就話佢出名做棟篤笑,啜核金句好受港人歡迎,好代表到香港文化,所以就一拍 ...


偉大嘅面書神,有時會令你起死回生。明蝠俠靠面書拆彈,坎坷過後有騷開,仲有情深咖啡未曾飲。短短一星期唔夠,條咖啡廣告片已累積3,906,144 views。藝人本身形象好,加埋面書神嘅威力,效果自然相得益彰,但呢招唔係萬試萬靈。噚日有一間連鎖快餐店(即係大家樂)嘅最新廣告出籠,廣告主角係男神黃子華。咁點解搵子華做代言人呢,品牌發言人就話佢出名做棟篤笑,啜核金句好受港人歡迎,好代表到香港文化,所以就一拍即合。今次品牌推出嘅廣告sell「快樂」,男神喎,子華喎!雖然唔知佢係人定鬼(廣告中冇人見到佢,除咗個小妹妹之外),但子華喺片中不斷插贓嫁禍,原來佢係用緊做壞事嘅方法去做好事、同你一齊尋找失物——搵返唔見咗嘅快樂!Sell溫情,又有子華神坐鎮,子華神喎!今次一定冇得輸大家樂噚日將條片放上官方facebook,一日內就有86萬次瀏覽,有2.9萬個like,有近過千留言,網民回應熱烈,但like係俾黃子華,負皮留言係俾大家樂。又係一場關公災難。成千個留言,幾乎一面倒插爆呢間快餐店食物質素差,員工態度差,衞生環境差。就連邵仲衡今朝都忍唔住喺facebook link咗呢條廣告,再留言話「關雲長大災難,睇留言得人驚!」其實大家樂嘅fb小編噚日傍晚時份已急急出嚟降溫,回覆大家:「好多謝大家好有愛嘅留言,我哋會繼續努力、繼續改善。」以為咁樣就能息眾怒?太天真。網民喺呢個留言下面繼續留言再留言:「貴公司買起黃子華賣廣告都好,廣告幾好睇幾感人都好,有啲嘢根本改變唔到!」、「清潔做得唔好,小強一隻隻,搵男神拍廣告都無用!」、「建議參考前一田CEO莊偉忠,首先重點不在廣告,請以人為本。」等等等等。成個Po截至今午一時,有1,027個留言,節錄部份:1.讚廣告,插大家樂:

「隻炸髀難食到連個細路女都要搵老豆哽咗佢,完。」

「廣告一流,廣告客戶九流,人情厚,但你個焗豬扒飯薄過紙皮。」

「廣告係好,但俾嚿錢出嚟改善下整體質素先,尤其員工嗰邊,好難得你間間都可以咁差。」

「廣告個理念大致係行多一步,多點關心,與你們餐廳多年來的風格背道而馳,係咪曲線插自己呢?係就俾個like你。」

「大家樂用好多錢去搵子華做主角,廣告效果係幾好睇:不過呢間衰快餐店好多低下層小市民光顧,佢並無想過使錢去改善食物質素、份量、清潔同員工福利!」2.插大家樂:(太多未能盡錄)

「食XXX,一定唔會特別快樂,食物質素越來越差……劣劣劣。」

「我細佬個陣都瀨過嘢,杯紅豆冰入面有曱甴!佢重話換過杯!有幾多人飲過真係……」

「成日都唔聲唔聲加價,上年仲係24元鮮油包早餐,加了幾次,現在已經27。」

「咁『大義』就減價啦! 最低工資做一個鐘都食唔到焗豬,食唔到焗豬又飲唔到嘢。」

「你哋青衣邨領展商場,嗰間嘢差到一個點,係嗰個電子屏幕餐牌睇完有嘅嘢,行埋去叫先同人講無,跟住先喺個電子屏幕餐牌度改番製作中或者賣晒,仲要多次投訴仍然無改善。」3.講個廣告:

「以我咁多年睇戲嘅經驗,呢個黃子華應該係一隻鬼嚟。」

「男神好得,不過其實條tagline sell咩product都得」

「子華係正嘅,但睇完究竟關大家樂咩事呢?」

阿婆舉步為艱,後生仔就掂行掂過,於是子華就偷偷笠咗阿婆個橙碌落地,等後生仔去執。 執完,後生仔仲好乖豬咁扶住婆婆一齊行。 冷戰中的情侶。子華偷吻男方,個男仔以為係女方鍚佢…
於是就…咁喇 一個有遮一個冇遮 結果…
如果你有睇過呢一幕,應該覺得好感動呢 但係有網民解讀為:隻炸髀難食到連個細路女都要搵老豆哽咗佢。 完。

鍾意就快D Share啦!