網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月8日 星期日

【母親節宣佈有喜】鍾嘉欣微博放新相:進入人生另一階段,做媽媽! __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

今年2月秘嫁脊醫Jeremy嘅大台花旦鍾嘉欣,結完婚之後就留喺溫哥華照顧老公,除咗佢1個月前喺IG上載遮肚近照,差不多3個月冇現身見過人!當時已經傳佢有餡出嫁,而佢回應都神神秘秘,唔話俾大家知喎....今日就有讀者透過本報《爆相爆片》,分享咗嘉欣BB嘅最新相片,相入面地點係一間酒樓,嘉欣戴住眼鏡,著住背心牛仔褸,最引人注目嘅,都係佢籮咁大嘅肚!望落去好似有成5、6個月咁大喇!睇嚟嘉欣應該喺嗰邊生埋 ...




其他影片:>>






今年2月秘嫁脊醫Jeremy嘅大台花旦鍾嘉欣,結完婚之後就留喺溫哥華照顧老公,除咗佢1個月前喺IG上載遮肚近照,差不多3個月冇現身見過人!當時已經傳佢有餡出嫁,而佢回應都神神秘秘,唔話俾大家知喎....今日就有讀者透過本報《爆相爆片》,分享咗嘉欣BB嘅最新相片,相入面地點係一間酒樓,嘉欣戴住眼鏡,著住背心牛仔褸,最引人注目嘅,都係佢籮咁大嘅肚!望落去好似有成5、6個月咁大喇!睇嚟嘉欣應該喺嗰邊生埋BB先會返香港,大家應該最少有半年喺香港都見唔到嘉欣!今日下午,嘉欣就突然在微博宣佈:「母親節快樂!很快,我會進入人生另一個階段:做媽媽!我非常期待、異常興奮!當兩個心連成一個,感覺很奇妙下年的母親節,會是怎樣的呢?lovelovelove」又放咗張自己著住鬆身衫做出心形手勢嘅相,恭喜恭喜!

嘉欣宣佈有喜!恭喜! 嘉欣個肚好大下啦喎! (讀者提供圖片)
嘉欣應該都係喺溫哥華生埋BB先會返香港喇!

鍾意就快D Share啦!