網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月13日 星期五

【冇約在身】志偉寸爆港姐:乜仲做咩? __,志偉,港姐,曾志偉,

唔知家燕媽媽有冇後悔請志偉嚟呢?藝人曾志偉由薛家燕擔任主持的無綫節目《乜都搞掂晒》,二人齊齊受訪,不過志偉搞笑又搞gag令薛家燕笑到咔咔聲,節目講冷知識,薛家燕就表示志偉轉數快故請他來,志偉就笑說:「到依家都唔知講乜冷.....知識(怕唔怕其他主持招架不住?)佢哋就陳設嚟㗎啫,有家燕姐『乜冷都搞掂晒』啦!」久未現身TVB的他說:「喺度長住咩?好耐無入嚟啦!」而薛家燕就謂2年沒有主持無綫節目,故感謝 ...


唔知家燕媽媽有冇後悔請志偉嚟呢?藝人曾志偉由薛家燕擔任主持的無綫節目《乜都搞掂晒》,二人齊齊受訪,不過志偉搞笑又搞gag令薛家燕笑到咔咔聲,節目講冷知識,薛家燕就表示志偉轉數快故請他來,志偉就笑說:「到依家都唔知講乜冷.....知識(怕唔怕其他主持招架不住?)佢哋就陳設嚟㗎啫,有家燕姐『乜冷都搞掂晒』」久未現身TVB的他說:「喺度長住咩?好耐無入嚟」而薛家燕就謂2年沒有主持無綫節目,故感謝 ...


唔知家燕媽媽有冇後悔請志偉嚟呢?

藝人曾志偉由薛家燕擔任主持的無綫節目《乜都搞掂晒》,二人齊齊受訪,不過志偉搞笑又搞gag令薛家燕笑到咔咔聲,節目講冷知識,薛家燕就表示志偉轉數快故請他來,志偉就笑說:「到依家都唔知講乜冷.....知識(怕唔怕其他主持招架不住?)佢哋就陳設嚟㗎啫,有家燕姐『乜冷都搞掂晒』」久未現身TVB的他說:「喺度長住咩?好耐無入嚟」而薛家燕就謂2年沒有主持無綫節目,故感謝志偉抽空前來。

開新節目叫《乜冷都得》

志偉亦笑指薛家燕忙於做巡迴表演,要將十字步踏勻全世界,談到新一屆香港小姐今日亦舉行記者會,但志偉亦出席薛家燕的錄影,志偉笑說:「乜仲做咩?港姐啲細節目使咩我!」薛家燕則謂:「佢地位高!」志偉繼續講笑:「呢套收得就開續集,叫《乜冷都得》」至於薛家燕會否考志偉冷知識?薛家燕謂:「唔敢,唔窒我已經好好,可能最後得佢講晒!」志偉被問是否分享解酒的冷知識?志偉說:「解酒同痛風囉!(你知?)知我就唔會次次畀人抬出去」

唔知ViuTV係咩

談到獎門人系列今年踏入20周年,志偉被問有沒有特別節目慶祝?他說:「最特別就係咩都未籌備囉!」被問是否做電視節目做到意興闌珊?他說:「積極籌備,好嘢係要耐啲,電影都籌備緊!」至於無約在身有否洽談ViuTV?他笑說:「都唔知咩嚟,不過依家興真人騷。(同家燕姐做?)同佢做個《帶住袋溝去旅行》(指馬來西亞貨幣)囉!」薛家燕就謂有看過ViuTV,認為人手較不足。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!