掃呢頁CODE去手機

2016年5月25日 星期三

有頂級數學家男友 馬蹄露:豬扒都可以係女神 __,女神,馬蹄露,

有頂級數學家男友馬蹄露:豬扒都可以係女神9,338views│2016年05月25日馬蹄露不是美女,但她偏不乏男伴,其中更有老外頂級數學家男友,係咪好葡萄呢?最近拍寫真的她,憑住白滑靚背同骨感身材,自98年離婚後,有不少老外筍盤追求,包括美籍意大利教授Mark,同德國生意人男友。Mark在哈佛大學做過研究員,現於美國StonyBrook大學任數學教授,專教博士生。他亦是美國數學學會百年會士,只有頂 ...






  • 其他影片:>>






  • 有頂級數學家男友 馬蹄露:豬扒都可以係女神
  • 9,338 views│2016年05月25日
  • 馬蹄露不是美女,但她偏不乏男伴,其中更有老外頂級數學家男友,係咪好葡萄呢?

    最近拍寫真的她,憑住白滑靚背同骨感身材,自98年離婚後,有不少老外筍盤追求,包括美籍意大利教授Mark,同德國生意人男友。

    Mark在哈佛大學做過研究員,現於美國Stony Brook大學任數學教授,專教博士生。他亦是美國數學學會百年會士,只有頂級數學家先可以當選,華裔著名數學家丘成桐都攞過。

    年前他來港做訪學時,經朋友介紹同馬蹄露撻着。之後馬蹄露不時飛去美國拍檔,可惜異地戀,年幾就玩完。

    對於同Mark分手,馬蹄露話唔揼心,直是對方走寶。馬蹄露直認鍾意外國人,事關夠高大靚仔!她說:「我唔靚啫,但我可選擇個靚仔嘅人做男友,我個人都要對自己有自信。有時打扮得宜,豬扒可以變女神。」

    鍾意就快D Share啦!