網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月24日 星期二

麥明詩:無綫助平反 麥明詩再發功:大不了唔做 __,無綫,麥明詩,

麥明詩真係快人快語,小編開始鍾意佢。麥明詩早前有份主持的無綫節目《星星探親團》播出其主持部份後,回響十足,有人讚亦有人彈,有網民指她晒名牌、晒學歷,又指她離地,雖然麥明詩早已回應過,但在今晚播出的《一綫娛樂》節目中,仍特別為麥明詩做了一次平反式專訪,由她親自為「離地」指摘作解釋,她直言:「第一集我哋想講夢想,因為有夢想先有動力。(係咪講夢想,所以離地?)係正面嘅離地,其實當我入咗呢間大學(劍橋), ...


麥明詩真係快人快語,小編開始鍾意佢。

麥明詩早前有份主持的無綫節目《星星探親團》播出其主持部份後,回響十足,有人讚亦有人彈,有網民指她晒名牌、晒學歷,又指她離地,雖然麥明詩早已回應過,但在今晚播出的《一綫娛樂》節目中,仍特別為麥明詩做了一次平反式專訪,由她親自為「離地」指摘作解釋,她直言:「第一集我哋想講夢想,因為有夢想先有動力。(係咪講夢想,所以離地?)係正面嘅離地,其實當我入咗呢間大學(劍橋),都覺得離地,佢哋追求嘅學習環境同平時嘅唔同,可能一啲大學會讀金融,一啲好現實嘅科目,而我有啲同學,會去學霍金理論,去計黑洞,呢啲都感覺好離地,但當面對現實,搵工嘅時候,有佢哋嘅困難存在。」

雙親為負面報道心痛

對於負面報道,麥明詩直言父母有感心痛,她只好不斷安慰雙親,並向父母進行一連串「潛移物化」的洗腦式思想教育,令他們明白受到關注好過零話題,麥明詩表示:「依家遇到一啲唔係咁開心嘅報道,佢哋會鼓勵(安慰)我,同我講點擊率都幾高呀,我就話你哋講中個point。」

豪邁食相曝光

而一心幫麥明詩平反嘅無綫,更專誠剪輯了麥明詩的蝦碌片段,並冠以「堅‧貼地」的環節名稱。當中包括麥明詩懶理港姐身段、大啖食嘢的片段,以及麥明詩談及對走光一事的看法:「都係褲啫,反而導演仲緊張過我,成日提我。」另談到入行後遇到不少負面批評,麥明詩則表示:「呢一刻可能覺得好大件事,但Life must go on,大不了唔做。」不過該話一出,麥明詩即搞笑地叫「cut咗佢。」樣子及表現均相當可愛。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!