掃呢頁CODE去手機

2016年5月24日 星期二

苑瓊丹:出書老公寫序?苑仔:可能得八婆兩個字 __,苑瓊丹,

苑仔話如果出書,會教人點樣做自己。製作人楊紹鴻今日在馬鞍山出席新書《一起走過的日子》記者招待及簽名會,多位藝人好友撐場,包括米雪、江美儀、鮑起靜、苑瓊丹、吳浣儀、姜皓文等等。苑瓊丹接受訪問時,被問到爆咗咩畀楊紹鴻寫落書度,她笑言:「我使乜等佢爆,我慣咗自爆,我一向都自爆㗎啦!你買嚟睇吓咪知囉!」問到她會否出書講婚姻之道,她搞笑說:「我已經係專家啦,我縱橫情場咁多年,咩類型嘅男人都見過,點樣對付佢哋 ...


苑仔話如果出書,會教人點樣做自己。製作人楊紹鴻今日在馬鞍山出席新書《一起走過的日子》記者招待及簽名會,多位藝人好友撐場,包括米雪、江美儀、鮑起靜、苑瓊丹、吳浣儀、姜皓文等等。苑瓊丹接受訪問時,被問到爆咗咩畀楊紹鴻寫落書度,她笑言:「我使乜等佢爆,我慣咗自爆,我一向都自爆㗎你買嚟睇吓咪知囉!」問到她會否出書講婚姻之道,她搞笑說:「我已經係專家啦,我縱橫情場咁多年,咩類型嘅男人都見過,點樣對付佢哋 ...


苑仔話如果出書,會教人點樣做自己。

製作人楊紹鴻今日在馬鞍山出席新書《一起走過的日子》記者招待及簽名會,多位藝人好友撐場,包括米雪、江美儀、鮑起靜、苑瓊丹、吳浣儀、姜皓文等等。

苑瓊丹接受訪問時,被問到爆咗咩畀楊紹鴻寫落書度,她笑言:「我使乜等佢爆,我慣咗自爆,我一向都自爆㗎你買嚟睇吓咪知囉!」問到她會否出書講婚姻之道,她搞笑說:「我已經係專家啦,我縱橫情場咁多年,咩類型嘅男人都見過,點樣對付佢哋我心中有數啦。出番本書教大家點樣做好自己,修成正果都好喎!」問到會否搵老公寫序,她說:「搵邊個寫都得啦,搵佢寫?佢可能得『八婆』兩個字。(老公平時唔敢發脾氣?)佢邊夠我嚟呀,佢聰明人嚟嘅,知道幾時應該出聲,幾時唔出聲。」

版稅收益捐慈善機構

另外,同場的米雪接受訪問時亦稱:「我乜都講晒畀佢(楊紹鴻)聽㗎喇,識佢好耐喇,今日好開心,見到好多老友。」問到下年是否拍《溏心風暴3》,她說:「未知呀,如果係就好喇,我哋又有福,觀眾又有福。」

而楊紹鴻在台上亦多謝各方好友支持,他謂:「我本身都冇諗過出書,不過佢哋個個話『出啦出啦,我哋口述,你幫我哋寫啦』,入咗呢行40幾年,真係好感觸,又有好多經歷,多謝一路以嚟支持我嘅朋友。」他又希望大家要多多關心學生問題,並謂將所有版稅收益捐給慈善機構,希望各界關注學生問題。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!