網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月7日 星期六

羅霖爆仔仔拍拖:仲帶過返屋企 __,羅霖,

羅霖有仔仔有拍拖,仲帶過返屋企。羅霖帶同細仔出席母親節步行籌款,她表示已經慶祝了母親節,並收到兒子送的禮物,她說:「細仔送咗三樣嘢畀我,最開心係佢今日陪我嚟做善事,幫到有需要嘅人特別窩心,佢仲個自製相架同花畀我。正日就留喺屋企煮飯食同媽咪慶祝,溫馨啲。」她稱為人母親並不簡單,背後有不少辛酸,又指現時小朋友承受不到壓力易有輕生念頭,她笑言:「我擔心佢哋有情緒問題多過拍拖。其中一個仔已經有女友,仲帶過 ...


羅霖有仔仔有拍拖,仲帶過返屋企。

羅霖帶同細仔出席母親節步行籌款,她表示已經慶祝了母親節,並收到兒子送的禮物,她說:「細仔送咗三樣嘢畀我,最開心係佢今日陪我嚟做善事,幫到有需要嘅人特別窩心,佢仲個自製相架同花畀我。正日就留喺屋企煮飯食同媽咪慶祝,溫馨啲。」

她稱為人母親並不簡單,背後有不少辛酸,又指現時小朋友承受不到壓力易有輕生念頭,她笑言:「我擔心佢哋有情緒問題多過拍拖。其中一個仔已經有女友,仲帶過返屋企,我好開放態度。(大仔定二仔?)唔講得,係佢哋私隱。」羅霖續說有名13歲小朋友被家長打手板,之後揚言要報警告虐兒,她感嘆:「依家嘅小朋友唔會尊重父母,我家庭觀念好重,父母講乜就做乜,我都希望自己嘅小朋友傳統啲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!