網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月27日 星期五

攻黃宗澤慘食檸檬 劉佩玥避走台灣 __,劉佩玥,黃宗澤,

攻黃宗澤慘食檸檬劉佩玥避走台灣6,340views│2016年05月27日女追男,原來真係隔重紗o架,even好似劉佩玥咁省鏡,有傳佢力追黃宗澤都慘食檸檬喎!以為世界變得快咩?原來人一樣。聽聞劉佩玥、伍允龍呢pair似有還冇,口味依舊,但人面全非,劉佩玥近日就對新劇《幕後玩家》拍檔黃宗澤生滋貓入眼,借故親親波士高。不過又估佢唔到形象花弗嘅「波士高」黃宗澤原來並非係人都啱,壹仔收到風Bosco明知對 ...






  • 其他影片:>>






  • 攻黃宗澤慘食檸檬 劉佩玥避走台灣
  • 6,340 views│2016年05月27日
  • 女追男,原來真係隔重紗o架,even好似劉佩玥咁省鏡,有傳佢力追黃宗澤都慘食檸檬喎!以為世界變得快咩?原來人一樣。聽聞劉佩玥、伍允龍呢pair似有還冇,口味依舊,但人面全非,劉佩玥近日就對新劇《幕後玩家》拍檔黃宗澤生滋貓入眼,借故親親波士高。不過又估佢唔到形象花弗嘅「波士高」黃宗澤原來並非係人都啱,壹仔收到風Bosco明知對方有意思,唔過電不特止,喺片場仲當眾彈女方做戲唔專心,勸佢熟讀劇本咁話。擺明要個女仔知難而退。

    咁決絕?唔係驚日模正印Jun嬲嬲豬呀?

    劉佩玥都蠢唔晒,咁大隻檸檬掟過嚟,明啦,兩個字──敗走!早幾晚《幕後玩家》喺西貢食煞科飯,全劇人到齊,獨欠劉佩玥。明知有飯局,仲揀呢個時候飛去台灣,避開邊個?你懂的。

    鍾意就快D Share啦!