掃呢頁CODE去手機

2016年5月8日 星期日

鄭嘉穎:鄭嘉穎陳凱琳孖住睇定情劇回味甜蜜 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

就係呢套《殭》,鄭嘉穎同Grace就撻着咗。無綫劇《殭》男主角鄭嘉穎為慰勞一班台前幕後,在渣甸山設宴三圍,非常有心!出席演員包括其女友陳凱琳(Grace)、陳嘉寶(Anjaylia)、賴慰玲(Winki)及陸永等,場面熱鬧。睇劇回味甜蜜Grace表示《殭》是她與嘉穎的定情劇,近日會盡量一齊睇互相提點,更勾起不少甜蜜回憶:「佢成日鼓勵我,好開心。(有咩Sweet回憶?)拍嗰陣其實未一齊嘅,年幾前,依 ...


就係呢套《殭》,鄭嘉穎同Grace就撻着咗。

無綫劇《殭》男主角鄭嘉穎為慰勞一班台前幕後,在渣甸山設宴三圍,非常有心!出席演員包括其女友陳凱琳(Grace)、陳嘉寶(Anjaylia)、賴慰玲(Winki)及陸永等,場面熱鬧。

睇劇回味甜蜜

Grace表示《殭》是她與嘉穎的定情劇,近日會盡量一齊睇互相提點,更勾起不少甜蜜回憶:「佢成日鼓勵我,好開心。(有咩Sweet回憶?)拍嗰陣其實未一齊嘅,年幾前,依家都過咗一周年,不過睇番嗰幾場古裝戲特別sweet,當時得我哋兩個對手戲,有朋友睇完都話好Sweet,明白點解我哋會走埋一齊。」講到不少觀眾讚Grace的演出比《張保仔》時好,她直認更淡定,問是否多得嘉穎借碟助她提升演技?她笑說:「好多場佢都喺度,有佢睇住係會好好多!」

劇情新穎唔理收視

嘉穎表示劇集已播了三分二,特設宴為台前幕後打氣:「希望大家加油!唔係黎生(黎明)金句咁叫大家去死,係真係想幫大家打氣,拍呢套劇唔同一般口水劇,又多打戲又多CG,係辛苦好多!」對於Grace直認睇劇時勾起很多拍攝點滴,嘉穎亦冧笑說:「係有好多回憶嘅!(最難忘古裝場口?)係舊年情人節、新年年初幾嗰陣拍,連續幾日得我哋兩個日對夜對。」他又讚Grace表現愈來愈好,並笑將劇集《四個女仔三個Bar》講成《四個Bra》:「佢哋『四個Bra』團隊合作過,我對佢哋好有信心。(情侶檔再合作?)短期內應該唔會住,個別發展下先,我會接新劇,今次佢就冇份。」講到收視,嘉穎表示今次題材新穎另類,難免有風險,因此不太重視收視如何:「我希望觀眾多啲選擇,要套套一樣,不如睇《愛.回家》啦,呢類劇已經有,希望試新嘢。」

下周《殭》結局篇愈來愈精彩,嘉穎更推介必睇劇情:「有隻最好打嘅殭屍會出場,一男一女,男嘅終極勁,我演嘅刑活著都唔夠打,畀佢打到重傷!(同謝安琪、Grace三角戀感情線?)唔穿得,總之好耐人尋味,你又未必估到嘅。」對於早前謝安琪的身材成為網民焦點,Grace說:「我女仔就冇咩留意,但有Talking Point代表大家有睇。」嘉穎則無奈地說:「觀眾品味係咁冇辦法,叫監製拍多啲囉!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!