掃呢頁CODE去手機

2016年5月13日 星期五

背唐詩詠撩女?洪永城問陳凱琳係咪單身 __,凱琳,唐詩詠,洪永城,陳凱琳,

巧大膽呀!竟然當眾問陳凱琳係咪單身?藝人洪永城(Tony)在將軍澳出席《2016香港小姐競選》招募記者會,洪永城笑言靠俊朗外表及眼神吸引女士來參選,並即席示範游說陳凱琳,他說:「你係咪單身?」陳凱琳謂:「關你咩事?」洪永城再問:「選港姐可以識男朋友,Call我呀。」擺明以陳凱琳男友鄭嘉穎的廣告幽她一默。見過關禮傑大女而洪永城對於有傳關禮傑長女關楓馨有意參選,他說:「我見過佢一次,佢好靚女,傑哥曾經 ...


巧大膽呀!竟然當眾問陳凱琳係咪單身?

藝人洪永城(Tony)在將軍澳出席《2016香港小姐競選》招募記者會,洪永城笑言靠俊朗外表及眼神吸引女士來參選,並即席示範游說陳凱琳,他說:「你係咪單身?」陳凱琳謂:「關你咩事?」洪永城再問:「選港姐可以識男朋友,Call我呀。」擺明以陳凱琳男友鄭嘉穎的廣告幽她一默。

見過關禮傑大女

而洪永城對於有傳關禮傑長女關楓馨有意參選,他說:「我見過佢一次,佢好靚女,傑哥曾經帶妻女嚟開工,佢幾有魅力,雙眼迷人,要參加啦咁靚女。」洪永城覺得「星二代」見慣場面比較淡定,又見過父母如何應對傳媒,參選有優勢。

為買樓努力

對於有指他與唐詩詠到西半山睇樓築愛巢,他說:「唔係,自己喺西半山長大,嗰日食完飯過去散步。」洪永城不諱言希望與唐詩詠朝買樓結婚的方向努力,身邊朋友也給予鼓勵。

王浩信讚老婆好生養

而王浩信被司儀問到是否會以太太陳自瑤的標準去招募港姐?他說:「係㗎,要內外兼備,好似佢咁賢良淑德、咁好生養、最少喺我個世界裏面係。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!