掃呢頁CODE去手機

2016年5月10日 星期二

傳搭上內地富二代 陳靜大讚王思聰叻仔 __,富二代,王思聰,陳靜,

陳靜被傳搭上內地富二代王思聰,佢就不畏言大讚對方叻呀!現年27歲的DaDa(陳靜)自出道以來,憑着34E巨咪成為不少男士心目中的女神,桃花旺盛的她身邊男友更是團團轉,但早前自爆與拍拖數月的台灣男友分手。寄情事業的DaDa「財來自有方」,最近連開兩間童裝店榮升老闆娘之餘,過往與姊妹合資租屋的她近月更闊綽起來,秘密獨資租住元朗的新樓盤!被指搭上富二代王思聰突然富貴的她近期不時離港,出埠旅行歎世界。不過 ...


陳靜被傳搭上內地富二代王思聰,佢就不畏言大讚對方叻呀!

現年27歲的DaDa(陳靜)自出道以來,憑着34E巨咪成為不少男士心目中的女神,桃花旺盛的她身邊男友更是團團轉,但早前自爆與拍拖數月的台灣男友分手。寄情事業的DaDa「財來自有方」,最近連開兩間童裝店榮升老闆娘之餘,過往與姊妹合資租屋的她近月更闊綽起來,秘密獨資租住元朗的新樓盤!

被指搭上富二代王思聰

突然富貴的她近期不時離港,出埠旅行歎世界。不過,近日有人爆料指水源充足的DaDa搭上了內地首富、萬達集團董事長王健林的28歲兒子王思聰,兩人更頻頻於內地約會,多次被目擊糖黐豆般現身內地的私人聚會,更表現過從甚密。

研究人哋嘅童裝

DaDa日前出席活動後,見她匆匆乘坐七人車返回新居,家中逗留約半小時後便戴上帽及口罩,鬼祟地乘的士往元朗市中心會合女友人醫肚。兩人邊食邊傾,醫肚後又轉戰附近商場行街。期間,DaDa前往該處的童裝店研究新裝,睇完又轉往揀選化妝品,更一度踎低慢慢揀選心頭好,轉個頭見她往麵包店買了大袋麵包返歸。

「佢咁多女唔輪到我」

對於搭上王思聰兼關係密切一事,DaDa接受《東網》訪問時說:「哈,我都有聽過呢個傳聞,其實我同佢係識咗好耐嘅朋友,我哋係喺一個朋友生日聚會識。(男方追你?同佢拍緊拖?)冇追我亦冇拍拖!佢咁多女性朋友都唔輪到我」提到開童裝店又搬新屋,會否擔心被指是受對方幫助及照顧,她自言一直腳踏實地,拍戲賺錢靠自己:「佢係食大茶飯,我只係小生意咋!如果係我就唔會淨係搞小生意我唔怕人講,因為大家只係朋友。不過佢好叻,生意上佢有自己睇法。(搬入豪宅?)因為家人住呢度,想住近啲佢哋,咪喺隔籬租咗個單位。」她又強調繼續拍戲搵錢,近期已接拍幾部片約,剛巧全部都是鬼片。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!