網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月24日 星期二

新劇狂打袁偉豪!黃智雯真空飛Bra感尷尬 __,袁偉豪,黃智雯,

黃智雯拍咗場真空但又飛Bra嘅戲,聽落仲吸引過佢狂摑袁偉豪嘅戲份喎。無綫藝員黃智雯與袁偉豪在將軍澳電視城為無綫劇集《三個女人一個「因」》拜神,黃智雯指她的角色難為了袁偉豪,因為角色會不時變身,突然變得狂野和暴戾兼出手打袁偉豪,而袁偉豪除了受掌摑外,更會被她抓傷胸肌和鼻子。被摑至面腫袁偉豪笑謂享受劇中被黃智雯掌摑:「佢成日失驚無神打埋嚟,又唔係好痛,我都有啲被摑上癮。」黃智雯笑說:「有啲對唔住佢女友 ...


黃智雯拍咗場真空但又飛Bra嘅戲,聽落仲吸引過佢狂摑袁偉豪嘅戲份喎。

無綫藝員黃智雯與袁偉豪在將軍澳電視城為無綫劇集《三個女人一個「因」》拜神,黃智雯指她的角色難為了袁偉豪,因為角色會不時變身,突然變得狂野和暴戾兼出手打袁偉豪,而袁偉豪除了受掌摑外,更會被她抓傷胸肌和鼻子。

被摑至面腫

袁偉豪笑謂享受劇中被黃智雯掌摑:「佢成日失驚無神打埋嚟,又唔係好痛,我都有啲被摑上癮。」黃智雯笑說:「有啲對唔住佢女友,因為冇留手,吓吓真摑,試過連續摑對方4、5巴。」袁偉豪則說:「有次拍完塊面都好似腫腫哋。」講到拍劇傷痕纍纍,問有沒有被女友投訴?他說:「之前已經備咗案,我收工時佢都瞓咗啦,所以冇投訴。」

大解放感尷尬

黃智雯又透露劇中變身狂野角色時,有一幕要飛Bra,當時要真空上陣,但在工作人員面前如此解放,所以拍攝時也感尷尬。講到她主演的劇集《爸B有話兒》三度被抽起播放,黃智雯表示:「演員立場已經盡咗最大努力,相信公司會安排一個最好嘅時間出街。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!