網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月10日 星期二

【最緊要「膠」質】金剛開Cafe老少通吃 __,金剛,

金剛再拓展生意版圖,今次仲喺中環大搞Cafe𠻹!無綫藝人金剛除了在幕前演出,拍電視劇、電影及綜藝飲食節目外,近年亦與友人合資搞生意。上年開始,金剛就先後搞大閘蟹和日本水果生意,現時水果生意相當穩定。如今他又有新搞作,於中環威靈頓街開設BakeryCafe。親力親為搵咖啡機金剛今次投資七位數字,由搵咖啡機、咖啡杯、舖面設計及整咖啡都由他一手一腳去包辦,事事親力親為。金剛坦言:「做藝人好被動,係自己幫 ...


金剛再拓展生意版圖,今次仲喺中環大搞Cafe𠻹!

無綫藝人金剛除了在幕前演出,拍電視劇、電影及綜藝飲食節目外,近年亦與友人合資搞生意。上年開始,金剛就先後搞大閘蟹和日本水果生意,現時水果生意相當穩定。如今他又有新搞作,於中環威靈頓街開設Bakery Cafe。

親力親為搵咖啡機

金剛今次投資七位數字,由搵咖啡機、咖啡杯、舖面設計及整咖啡都由他一手一腳去包辦,事事親力親為。金剛坦言:「做藝人好被動,係自己幫自己打算,我依家都35歲,冇時間再玩,要認真為事業打拼,今次搞coffee shop,因為自己都好鍾意飲咖啡,我哋舖頭部咖啡機我都係自己親自去搵,真係不得了,半自動,唔係撳個制就可以,呢部係要手動,咁先有感覺。」金剛坦言最初有咖啡機時,已自己試沖,足足沖了30多杯才似樣,他謂:「我自己鍾意飲濃啲嘅Americano美國咖啡,其實好多人以為飲咖啡唔好、唔健康,其實飲咖啡都好好,咁你如果一日飲十杯梗係唔得,有啲人飲會心跳,呢個只係體質問題,我自己一日最少飲三杯,冇事呀!同埋我唔落糖,不知幾健康。」

融為一體

提到裝修,原來都是金剛的想法,牆上桃紅色的Aloha,更與金剛身上的紋身一樣,金剛解釋謂:「Aloha係夏令一種花,裏面包含了愛、希望、和平嘅意思,人生最緊要嘅三樣嘢,我自己好鍾意。」

加入台灣元素

談到中環都有很多不同類型的Cafe,他的店舖又以甚麼特別吸引顧客時,原來金剛專登從德國、英國搜羅咖啡杯及茶壺,外型美觀,咖啡杯的杯耳更是18K白金製造,相當特別,金剛謂:「我希望顧客入到嚟有唔同嘅感覺,有唔同嘅印象,而且我哋呢度嘅曲奇、甜品同蛋糕由我哋店長Kay親自炮製,嚟緊都會有台灣風味曲奇餅,全部都係真材實料,我自己本身係台灣人,好多嘢會加入台灣元素喺入面,舖頭有一款蛋糕,我喺台灣食過,我鍾意到不得了,跟住我拎番嚟畀Kay試,問佢有冇辦法搞,佢試咗一個星期,就整咗出嚟!而且我都會落場煮嘢,整一啲自己嘅套餐。」

曾被拍檔出賣

此外,說到中環的客路以OL為主時,金剛聞言即謂:「我喺OL界巿場都好大,你都傻,我老少通吃,唔係我食佢哋,係佢哋食我,真係唔擔心,總之全部嘢都要『膠』(高)質素,唔『膠』唔做,總之要『膠』級。」問他會否於台灣開舖時,他坦言做生意絕對不能心急,要慢慢來,他說:「開分店係會,但一步一步嚟!以前自己好急,所以咪瀨嘢,試過喺台灣做服裝生意,有個拍檔有啲問題,捲款而逃,唔見咗六位數字!(之後會否搵圈中人夾份搞?)都會傾,但真係唔想太急。」

唔會搵人着數

說到做藝人做生意有着數時,金剛又謂:「啲人以為明星做生意淨係掛名,係唔得嘅,唔落手落腳冇意思,着數真係冇乜,反而多人同你攞Discount,我唔鍾意佔人便宜,所以唔會搵人着數,反而人哋搵我着數多啲。」

做生意有三大要決

最後,金剛又說到做生意的三大宗旨,他坦言:「第一,要親力親為,唔係真係冇意思,第二,對員工唔好擺架子,要當佢哋係一分子,唔好擺款,一齊做嘢最緊要開心,第三,要令客有感覺,希望佢哋嚟飲咖啡會感到舒服、放鬆。」

Bakery cafe

Boss:金剛

開業時間:2016年4月

開店成本:過百萬元

每月租金:六位數字

店舖面積:700多呎


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!