掃呢頁CODE去手機

2016年5月3日 星期二

【混血模愛晒身材】Cara G.晒半裸舊照 __,Cara G.,

依啲咪真.鬼妹仔囉!混血兒通常畀人感覺係高啲、靚啲,身材好啲,同性格比較鬼妹仔啲,而睇番混血模CaraG.、Jocelyn、Rosemary就知呢個感覺係啱嘅,作為真.鬼妹,鬼妹仔性格嘅佢哋都好鍾意大晒索爆嘅身材。今日,佢哋不約而同喺instagram甫性感照,兩女之母嘅Cara就晒出半裸舊照,佢依家嘅湊女生活雖然辛苦,但佢都留言話鍾意依家多過以前;而着上類似一件頭白色泳衣同薄紗外套嘅Rosema ...


依啲咪真.鬼妹仔囉!

混血兒通常畀人感覺係高啲、靚啲,身材好啲,同性格比較鬼妹仔啲,而睇番混血模Cara G.、Jocelyn、Rosemary就知呢個感覺係啱嘅,作為真.鬼妹,鬼妹仔性格嘅佢哋都好鍾意大晒索爆嘅身材。

今日,佢哋不約而同喺instagram甫性感照,兩女之母嘅Cara就晒出半裸舊照,佢依家嘅湊女生活雖然辛苦,但佢都留言話鍾意依家多過以前;而着上類似一件頭白色泳衣同薄紗外套嘅Rosemary,就企喺巨型心形前擺甫,大晒長腿。

而成日好似唔使做、狂去旅行嘅Jocelyn,就晒出着上泳衣喺岩石上瞓低擺甫嘅相,大騷側面線條。三個都夠晒火辣,唔知大家又鍾意邊個多啲?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!