網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月3日 星期二

【黎明騷做貼身dancer】鄧詠雪讚Leon解決問題真男人:完全愛上咗佢 __,鄧詠雪,黎明,

坎坷過後有騷開嘅黎明,每場都有一位靚女dancer陪佢掟花俾台下觀眾,呢個重要任務由索模楊子儀同前跳唱組合HunterZ成員鄧詠雪(Suetzi)輪流擔任,現年26歲嘅Suetzi擁32吋iPad胸啱晒跳舞,佢做咗dancer約6、7年,2歲幾開始學跳芭蕾舞,長大後轉學jazz、hiphop。Suetzi今日接受《蘋果》專訪,佢話:「我喺舞蹈學校上堂,老師問我有冇興趣做dancer?我覺得可以試吓 ...




其他影片:>>






坎坷過後有騷開嘅黎明,每場都有一位靚女dancer陪佢掟花俾台下觀眾,呢個重要任務由索模楊子儀同前跳唱組合HunterZ成員鄧詠雪(Suetzi)輪流擔任,現年26歲嘅Suetzi擁32吋iPad胸啱晒跳舞,佢做咗dancer約6、7年,2歲幾開始學跳芭蕾舞,長大後轉學jazz、hip hop。Suetzi今日接受《蘋果》專訪,佢話:「我喺舞蹈學校上堂,老師問我有冇興趣做dancer?我覺得可以試吓,因為自己仲細個,Twins演唱會係我嘅第一次,之後有Aaron(郭富城)、梁詠琪、左麟右李等等。」問到做dancer係咪好難維生?Suetzi坦言:「比以往係難,因為多咗唔同人join呢個行業。」月薪係咪好唔穩定?佢話:「兼職梗係有兼職嘅困難,你有job就有人工,但我以前都穩定嘅,都係騷接騷,演唱會接演唱會,ok嘅。」講到幫黎明個唱做dancer,佢好興奮話:「我組咗HunterZ之後,好少再接跳舞工作,不過因為黎生實在係天王級,我好想儲齊四個天王,之前Aaron《舞林盛宴》做咗,o依家黎明做咗,嗰時劉德華係有機會做嘅,但撞咗期做唔到,張學友喺我入行之前開騷,所以冇機會,加上同佢嗰邊冇咁熟,希望遲啲有機會,唔一定跳舞,唱歌都好。」究竟點樣被黎明揀中?Suetzi話:「都係製作嗰邊揀,我收到通知有得casting,send咗相,一個禮拜左右落實。」有乜要求?佢話:「身高冇特別講,但要靚靚哋識跳舞,除咗14個女dancers,我同另一個model做貼身dancer。」同黎明接觸第一感覺係點?Suetzi話:「好正,佢嘅天王氣派真係好勁,自己第一下有少少怕醜㗎。」跳貼身舞要掂佢個身?Suetzi話:「係呀,佢話做自己得啦,唔使理我,不過我都唔敢。」Suetzi話只係同黎明綵排過兩、三次,但已勁讚黎明:「佢本身好勁,唔使教佢已經知道做乜。」講到黎明幫dancer拍片貼fb,Suetzi開心話:「第一次見佢已經拍片,好surprise,佢自己親手拍片,佢本身好玩。」有冇講金句?佢話:「綵排時佢少講嘢。」Suetzi仲被欽點陪黎明掟花畀觀眾:「我同子儀輪住隔場遞畀fans,佢啲fans係我見過最瘋癲熱情,企晒喺身好enjoy,我哋唔係主角,都跳得好開心。」喺台上有冇尷尬位?佢話:「因為有套衫有頭盔,跳舞時要辣身少少,唔小心撞到佢,嗰吓勁驚,我feel到佢行前咗一步。」問到酬勞係咪好好?佢話:「唔使錢都想做,呢個係真心,因為想儲齊四大天王。」至於第一場開唔成,Suetzi話:「我唔擔心,對佢好有信心,佢有乜困難都解決到。第二日我哋都係睇佢fb收通知,有得做好開心。」問到黎明嘅關公手法係咪處理好好?佢又讚:「非常好,要畀一百萬個like,佢真係超有承擔,好man,完全愛上咗佢,真男人。」

攝影:沈健程 擁32吋iPad胸嘅Suetzi,身形啱晒跳舞。 Suetzi第一次伴舞係Twins嘅演唱會。
除咗黎明,佢仲有為郭富城、梁詠琪同左麟右李演唱會伴舞。 曾經同陳蕊蕊、陶枳樽等組成女子組合HunterZ,現在將獨立發展。 Suetzi話只係同黎明綵排過兩、三次,但已勁讚黎明。
Suetzi話好想集齊做四大天王嘅舞蹈員。 黎明演唱會首場突然取消,Suetz於ig表示對黎生充滿信心。 之前黎明有拍片介紹每位舞蹈員,Suetz是其中一位。i
Suetzi與索模楊子儀輪住陪黎明掟花俾台下觀眾。 被黎明欽點作掟花舞蹈員。

鍾意就快D Share啦!