掃呢頁CODE去手機

2016年5月21日 星期六

舒淇問心如霍建華「有沒有」加奸笑emoji即係點? __,霍建華,舒淇,

舒淇問心如霍建華「有沒有」加奸笑emoji即係點?

今年40歲台灣剩女林心如同細佢4年嘅霍建華,揀正昨日「520」晒愛,兩個人嘅工作室,先後喺微博公告呢個好消息,正式宣佈霍建華已經將林心如私有化。

林心如宣佈拍拖,佢嘅好姊妹

舒淇問心如霍建華「有沒有」加奸笑emoji即係點?今年40歲台灣剩女林心如同細佢4年嘅霍建華,揀正昨日「520」晒愛,兩個人嘅工作室,先後喺微博公告呢個好消息,正式宣佈霍建華已經將林心如私有化。林心如宣佈拍拖,佢嘅好姊妹,今時今日都未公開有着落嘅舒淇,就喺微博恭喜一對戀人,不過一直有玩開微博嘅佢,就唔係用文字祝賀佢哋,而係鬼鬼馬馬,用咗一串emoji公仔,等好姊妹慢慢去領會。當中Yo手勢-代表恭喜 ...


,今時今日都未公開有着落嘅舒淇,就喺微博恭喜一對戀人,不過一直有玩開微博嘅佢,就唔係用文字祝賀佢哋,而係鬼鬼馬馬,用咗一串emoji公仔,等好姊妹慢慢去領會。

當中Yo手勢-代表恭喜;

玫瑰花-代表愛情;

咸蛋超人-代表放閃;

哈哈笑-代表開心;

而最後一組emoji,就係一個奸笑公仔,喺公仔前,舒淇就問心如「有沒有」(佢tag咗心如個微博),究竟有沒有「拖手」、有沒有「咀嘴」定有沒有……,夠晒無限聯想LoL!


鍾意就快D Share啦!