網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月10日 星期二

女神男神:超索籮霸G.E.M. 超勁的波抽爆你! __,G.E.M.,G.E.M,珍妮花,籮霸,女神,鄧紫棋,

(互聯網圖片)咦,呢位健美靚女,個樣好熟口面喎,係咪喺邊見過你?係喇係喇,見到你連「金魚嘴」都識做,唔話你同宇宙G.E.M.兩姊妹都唔得啦。呢位來自美國嘅姐仔叫BrittanyRenner,喺Instagram擁有140萬粉絲,佢做健身做到出晒位,一身34D、22、35嘅極品S身型,健康得嚟勁性感囉!呢位姐仔唔係傳統靚女樣,不過勝在夠野性,勁鍾意鋪扭身扭勢嘅誘惑舞姿上網,巴打梗係鍾意睇啦。原來佢讀 ...


(互聯網圖片)

咦,呢位健美靚女,個樣好熟口面喎,係咪喺邊見過你?係喇係喇,見到你連「金魚嘴」都識做,唔話你同宇宙G.E.M.兩姊妹都唔得啦。呢位來自美國嘅姐仔叫Brittany Renner,喺Instagram擁有140萬粉絲,佢做健身做到出晒位,一身34D、22、35嘅極品S身型,健康得嚟勁性感囉!

呢位姐仔唔係傳統靚女樣,不過勝在夠野性,勁鍾意鋪扭身扭勢嘅誘惑舞姿上網,巴打梗係鍾意睇啦。原來佢讀書時仲係個足球員,曾經帶領Jackson State大學奪得聯校比賽冠軍,腳法梗係有番咁上下,佢啱啱喺網上騷哥利,又的波又轉身抽射,但我就最鍾意睇佢勁扭Pat Pat嘅Sexy動作,一個字,誘惑囉!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!