掃呢頁CODE去手機

2016年5月18日 星期三

【世紀合照】G.E.M. 孖超蓮探契女 __,G.E.M.,G.E.M,何超蓮,超蓮,鄧紫棋,

三位靚媽齊齊合照!李蘊(Renee)尋日生咗B女,升呢做媽咪!契媽G.E.M.(鄧紫棋)同何超蓮就齊齊去B女,三位靚媽仲嚟咗張世紀合照添,G.E.M.留言話:「我的乾女兒好可愛好可愛好可愛!而我好開心好開心好開心!好激動,一看到她什(甚)麼都說不出只是一直說她好可愛,哈哈哈哈!詞窮了!羅小寶貝,你的三位媽媽愛死你了!」睇嚟呢三個阿媽都真係好開心呀!超蓮事業心重《東網》聯絡到超蓮,問佢見證好姊妹李蘊 ...


三位靚媽齊齊合照!

李蘊(Renee)尋日生咗B女,升呢做媽咪!契媽G.E.M.(鄧紫棋)同何超蓮就齊齊去B女,三位靚媽仲嚟咗張世紀合照添,G.E.M.留言話:「我的乾女兒好可愛好可愛好可愛!而我好開心好開心好開心!好激動,一看到她什(甚)麼都說不出只是一直說她好可愛,哈哈哈哈!詞窮了!羅小寶貝,你的三位媽媽愛死你了!」睇嚟呢三個阿媽都真係好開心呀!

超蓮事業心重

《東網》聯絡到超蓮,問佢見證好姊妹李蘊升呢做媽咪有咩感受?佢話:「好開心,好感動,好興奮,我同G.E.M.仲興奮過媽咪(李蘊)本人,自己都感覺好似做咗媽咪咁。」超蓮之前已經有一個契仔,依家多咗個契女,湊成一個好字呀,佢就話假如日後結婚生子,都希望係一仔一女。不過,佢坦言依家冇結婚生B嘅衝動:「因為我只係二十五歲,想喺事業上拼博一下先。」超蓮又話會同G.E.M.合送手鏈。講到上契儀式,佢就話已經問過媽咪:「媽咪話要等BB大個啲先,到時準備金碗、金筷子等禮物才進行上契儀式。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!