網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月5日 星期四

新婚 High爆 郭永淳狂啜 Miki [壹週刊 - 1365] __,Miki,郭永淳,楊愛瑾,M1,

一對新人整晚嘴不停。探熱針新婚High爆 郭永淳狂啜Miki終於坐正做郭太的楊愛瑾,上週六在深水灣鄉村俱樂部舉行婚禮,和200親友一起狂歡,娶得美人歸,新郎哥開心到爆,平日表現拘謹的郭永淳Edwin,整晚拖住老婆Miki滿場飛,親友起哄要二人嘴嘴,郭永淳即攬住新娘子狂啜。唔敢請小方等足九年,坐正做永安新抱,Miki更大搞兩地婚宴,完成香港婚禮後,稍後將飛峇里島,舉行海外婚宴繼續happy。上週六( ...


一對新人整晚嘴不停。

探熱針

新婚 High爆 郭永淳狂啜 Miki

終於坐正做郭太的楊愛瑾,上週六在深水灣鄉村俱樂部舉行婚禮,和 200親友一起狂歡,娶得美人歸,新郎哥開心到爆,平日表現拘謹的郭永淳 Edwin,整晚拖住老婆 Miki滿場飛,親友起哄要二人嘴嘴,郭永淳即攬住新娘子狂啜。

唔敢請小方

等足九年,坐正做永安新抱, Miki更大搞兩地婚宴,完成香港婚禮後,稍後將飛峇里島,舉行海外婚宴繼續 happy。

上週六( 30/4),二人大婚當日,早上依足傳統有接新娘儀式,郭永淳更單膝跪下,為新娘子送上鮮花,兩人已興奮嘴嘴。

下午在深水灣鄉村俱樂部的婚宴,以 cocktail招呼 200親友, Stephy吳雨霏陪住好姊妹出嫁,撮合 Miki和郭永淳的側田,更為二人高歌助興,原本有獲邀的方力申,唔想搶新娘風頭,事先聲明唔出席,據知峇里婚宴,小方亦講明唔到。

經歷唔少風浪的 Miki,成為郭太即大讚老公郭永淳靚仔,對未來更充滿憧憬:「我哋都知道之後會開心嘅。今日嚟嘅嘉賓都係真心祝福我哋!」

Miki見到小妹妹咁興奮,真係要盡快趕生 B。

簽字成為郭太, Miki已忍唔住喊爆!

出嫁當日,郭永淳更跪地送花。

Miki專登請番以前合作過的舊同事參加婚宴,果然陣容鼎盛。

好友結婚, Stephy都 high到任嘴。

婚宴場地布置簡約,舞台上用 M&E代表兩人。

除了結婚蛋糕亦有一枱甜品,寓意甜蜜蜜!

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!