掃呢頁CODE去手機

2016年5月23日 星期一

【曾陣痛入ICU】大S囝囝樣首曝光 暗爽生得似吳彥祖 __,大S,吳彥祖,徐熙媛,

台灣藝人徐熙媛(大S)嫁俾富二代汪小菲之後,都係專心湊仔,日前誕下細仔,當時更因為陣痛暈倒要送入ICU,不過o依家已經冇事,今日仲曝光細仔嘅相,笑言生得有吳彥祖咁靚仔。之前大S妹妹徐熙娣轉述話BB「帥到我看到都會害羞」,今日大S就放囝囝相上微博話:「小菲問我近一年有沒有見過吳彥祖!真會開玩笑!(暗爽)我的身體已經恢復健康了!感謝大家的關心和祝福!我對這個世界充滿無盡的感謝~」間接話自己囝囝靚仔到似 ...


台灣藝人徐熙媛(大S)嫁俾富二代汪小菲之後,都係專心湊仔,日前誕下細仔,當時更因為陣痛暈倒要送入ICU,不過o依家已經冇事,今日仲曝光細仔嘅相,笑言生得有吳彥祖咁靚仔。之前大S妹妹徐熙娣轉述話BB「帥到我看到都會害羞」,今日大S就放囝囝相上微博話:「小菲問我近一年有沒有見過吳彥祖!真會開玩笑!(暗爽)我的身體已經恢復健康了!感謝大家的關心和祝福!我對這個世界充滿無盡的感謝~」間接話自己囝囝靚仔到似吳彥祖,不過所有BB喺媽媽心目中都係最靚仔靚女o架啦!

似唔似吳彥祖?!

鍾意就快D Share啦!