網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月5日 星期四

iKON怪獸新人來襲 [壹週刊 - 1365] __,M1,

iKON今年1月開始舉行亞洲巡迴,每場都爆滿,「怪獸新人」並唔係浪得虛名,5月終於巡到嚟香港!娛樂偵訊iKON怪獸新人來襲挾住BIGBANG師弟之名出道,韓國七人男子組合iKON第一年已經囊括所有新人獎,被稱為「怪獸新人」!不過韓國競爭激烈,一年之後銷聲匿跡嘅大有人在,唔想做一碟歌手,點樣keep住個勢先係重點。iKON今年開始舉行巡迴演唱會,仲開到嚟香港,即使票價直逼師兄,依然爆滿,七子話最重要 ...


iKON今年 1月開始舉行亞洲巡迴,每場都爆滿,「怪獸新人」並唔係浪得虛名, 5月終於巡到嚟香港!

娛樂偵訊

iKON怪獸新人來襲

挾住 BIGBANG師弟之名出道,韓國七人男子組合 iKON第一年已經囊括所有新人獎,被稱為「怪獸新人」!

不過韓國競爭激烈,一年之後銷聲匿跡嘅大有人在,唔想做一碟歌手,點樣 keep住個勢先係重點。 iKON今年開始舉行巡迴演唱會,仲開到嚟香港,即使票價直逼師兄,依然爆滿,七子話最重要係做好自己,用高質素嘅音樂留住歌迷!

少數服從多數

iKON由 7位成員組成,分別係金振煥、 B.I、 Bobby、宋允亨、具俊會、金東赫及鄭粲右,雖然稱唔上係花美男,不過佢哋都經過好長時間嘅練習生時期,加上喺選秀節目中有出色表現,先至行到出道呢一步,除咗有才華,運氣都相當重要。七個男孩終於一齊捱到出頭,培養出默契,人多好辦事嘅同時,總會有意見分歧:「我哋基本上無意見衝突,甚少嗌交。如果有意見,就會分為兩派,少數服從多數。不過總括嚟講,比起意見不合,成員嘅喜好比較相似,很合拍,當有不滿時,都係一齊不滿。真的遇上分歧時,就由年紀最大嘅振煥出來調停。」

iKON上年 10月喺首爾舉行演唱會,今年 1月開始《 SHOWTIME tour》,走訪日本、韓國及東南亞十多個城市, 5月 7號就係香港站,成員個個都非常期待:「好開心可以再次去香港,上次 MAMA的時候已經印象很深刻,希望今次大家可以更加熱情。」話晒第一次喺香港開騷, iKON話預備咗驚喜俾 fans,不過暫時唔可以透露,大家要拭目以待喇!

iKON七位成員(左起)宋允亨、 Bobby、 B.I、金振煥、金東赫、鄭粲右及具俊會,各具特色。

隊中人氣最高嘅 Bobby,喺隊中擔任 rapper,獲得高度評價。

19歲嘅 B.I,年紀小小就擔任隊長一職,接受訪問時表現成熟,係隊中嘅發言人。

挑戰綜藝儲人氣

YG旗下藝人甚有個人特色,作為最淺資歷嘅 iKON,睇住一眾師兄師姐嘅成功,難免有少少壓力:「大家對我哋嘅大碟有好嘅評價,我們會繼續努力,成為更出色嘅歌手。雖然壓力不小,不過唔會成為負擔,我哋擁有自己嘅特色,就係青春及新鮮感。」

識得喺綜藝節目上表現自己,形象就會更加入屋。早前 B.I同振煥就喺《瑪麗與我》中照顧小動物,愛心爆棚,佢哋話同幾位前輩級主持合作,喺佢哋身上偷師不少。其他成員一樣蠢蠢欲動,希望分一杯羮,允亨鍾意煮嘢食,希望做烹飪節目, Bobby就想上惡搞節目《 SNL Korea》,演搞笑趣劇可以鍛鍊演技。七位成員各有定位,唔會相撞,分工合作自然力量更大!

iKON早前曾經嚟過香港參加 MAMA,不過行程緊密,未有四圍遊覽,今次希望可以去掃街!

YG入面有咁多前輩, iKON話最想向 PSY偷師,遲啲佢哋會喺內地綜藝節目入面合作。

撰文:關錦雯


鍾意就快D Share啦!