掃呢頁CODE去手機

2016年5月30日 星期一

歐聯:歐聯 離晒譜!ISIS伊拉克再殺12皇馬球迷 __,IS,伊斯蘭國,

事件中部份遇害者,安息吧!又嚟喇!又再打到嚟!正當皇馬慶祝11奪歐聯冠軍,原來喺決賽當晚,喺比賽進入互射12碼階段之時,遠喺伊拉克首都巴格達以北60公里一個名為巴古巴嘅城鎮,一班皇馬球迷約埋睇波嘅地方,突然有四名鎗手闖入大開殺戒,事件中合共12人死亡,另有8人重傷,遇害者年齡介乎18至30歲。伊拉克政府事後指鎗手為恐怖組織ISIS(伊斯蘭國)嘅人,而今次事件是過去大約3星期以來的第2次,上次又是有 ...


事件中部份遇害者,安息吧!

又嚟喇!又再打到嚟!正當皇馬慶祝11奪歐聯冠軍,原來喺決賽當晚,喺比賽進入互射12碼階段之時,遠喺伊拉克首都巴格達以北60公里一個名為巴古巴嘅城鎮,一班皇馬球迷約埋睇波嘅地方,突然有四名鎗手闖入大開殺戒,事件中合共12人死亡,另有8人重傷,遇害者年齡介乎18至30歲。

伊拉克政府事後指鎗手為恐怖組織ISIS(伊斯蘭國)嘅人,而今次事件是過去大約3星期以來的第2次,上次又是有ISIS鎗手闖入當地皇馬球迷會,喺直播期間進行大屠殺,當日便有多達16人遇害。皇馬方面,會長皮里茲賽後表示將今次冠軍獻畀所有遇害球迷。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!