掃呢頁CODE去手機

2016年5月21日 星期六

棟篤笑極速變裝 祥仔扮Juno宮雪花激似 __,Juno,阮兆祥,祥仔,黎耀祥,宮雪花,麥浚龍,

其實唔講,真係以為祥仔只係一個肥咗好多嘅Juno。阮兆祥於灣仔伊利沙伯體育館開棟篤笑,現身撐場的藝人好友包括陳法拉、伍詠薇、陳敏之、張衞健等等。而喺個騷度,祥仔可謂將搞笑同埋扮嘢嘅長處發揮到淋漓盡致。佢先向最近好hit嘅黎明抽水,話既然黎明係「明福俠」,自己就係「祥蝙俠」,然後就喺台度係咁變裝。而其中最爆笑兩個造係,係着住粉紅色衫嘅祥仔、戴晒假髮扮宮雪花,重演亞視熄機一幕,同埋扮到成個Juno(麥 ...


其實唔講,真係以為祥仔只係一個肥咗好多嘅Juno。

阮兆祥於灣仔伊利沙伯體育館開棟篤笑,現身撐場的藝人好友包括陳法拉、伍詠薇、陳敏之、張衞健等等。

而喺個騷度,祥仔可謂將搞笑同埋扮嘢嘅長處發揮到淋漓盡致。佢先向最近好hit嘅黎明抽水,話既然黎明係「明福俠」,自己就係「祥蝙俠」,然後就喺台度係咁變裝。而其中最爆笑兩個造係,係着住粉紅色衫嘅祥仔、戴晒假髮扮宮雪花,重演亞視熄機一幕,同埋扮到成個Juno(麥浚龍)咁獻唱《羅生門》,無論轉妝速度同埋噴飯程度,都令人極之佩服。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!