網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月11日 星期三

陳奕迅唔介意囡囡同性戀:我好Open __,陳奕迅,

陳奕迅話唔介意囡囡係同性戀,佢係好open嘅爸爸。歌手陳奕迅出席領賢基金慈善活動時,坦言自己已參與數年,並非常欣賞基金會主席張王幼倫。問他的女兒陳康堤(包包)多不多接觸藝術?他說:「佢接觸音樂多啲,好鍾意聽歌、睇戲,我覺得OK,因為課本(讀書)好辛苦。(你自己會唔會教佢唱歌?)我冇文憑,所以未有資格,但我可以分享。」想同童童合唱而提到陳奕迅曾坦言非常欣賞王菲的女兒竇靖童(童童),問會否讓包包多接觸 ...


陳奕迅話唔介意囡囡係同性戀,佢係好open嘅爸爸。

歌手陳奕迅出席領賢基金慈善活動時,坦言自己已參與數年,並非常欣賞基金會主席張王幼倫。問他的女兒陳康堤(包包)多不多接觸藝術?他說:「佢接觸音樂多啲,好鍾意聽歌、睇戲,我覺得OK,因為課本(讀書)好辛苦。(你自己會唔會教佢唱歌?)我冇文憑,所以未有資格,但我可以分享。」

想同童童合唱

而提到陳奕迅曾坦言非常欣賞王菲的女兒竇靖童(童童),問會否讓包包多接觸童童?他說:「童童好少喺香港,同埋佢哋兩個都好怕醜。(你想唔想同童童合唱?)好想,希望有機會,但佢好似唱英文歌多啲,其實我真係覺得童童好有型、好正。(覺唔覺得啲人留意佢性取向多過佢嘅音樂?)咁香港讀者相對覺得呢樣嘢特別有興趣,我就好open嘅。(如果你個女係同性戀或者同女仔玩得Close,係咪都係咁Open?)我覺得冇乜所謂,係佢自己選擇自己嘅伴侶,選擇自己嘅路,但我其實覺得肉體唔重要,心靈上嘅溝通重要啲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!