掃呢頁CODE去手機

2016年5月19日 星期四

麥明詩:【港姐So What】麥明詩千字文反擊偏見 __,麥明詩,港姐,

麥明詩是夜又再感言大爆發,到底佢係咪真係唔Mind㗎?!是非多多嘅應屆港姐冠軍麥明詩(LouisaMak),因為幫無綫拍咗個節目《星星探親團》,又再惹嚟負評,唔係話佢離地,就話佢炫耀自己讀劍橋。雖然麥明詩接受《東網》訪問時,就話自己唔介意,但就喺IG長篇大論咁表達對於當選以來,惹嚟連番負評嘅感受,仲話港姐唔一定係斯文、大方、得體。麥明詩留言如下:「自港姐以後,那兩個標籤的確比較讓人記起我是誰,但那 ...


麥明詩是夜又再感言大爆發,到底佢係咪真係唔Mind㗎?!

是非多多嘅應屆港姐冠軍麥明詩(Louisa Mak),因為幫無綫拍咗個節目《星星探親團》,又再惹嚟負評,唔係話佢離地,就話佢炫耀自己讀劍橋。雖然麥明詩接受《東網》訪問時,就話自己唔介意,但就喺IG長篇大論咁表達對於當選以來,惹嚟連番負評嘅感受,仲話港姐唔一定係斯文、大方、得體。

麥明詩留言如下:「自港姐以後,那兩個標籤的確比較讓人記起我是誰,但那兩個標籤也是一個負擔和框架:高分低能、書呆子、幹嘛走娛圈、嚴肅、好chur、好aggre(Aggressive 意指侵略性)。我不否認我是一個對自己有要求的人,但我不認同stereotype(偏見)。也許我更是有點鬥氣,更加不想conform(屈服)。讀了書也可以不做professional,港姐也可以有一點粗魯、大意,認真的人一樣可以好無聊、無厘頭。放心,我比任何人更想打破別人對我的標籤及框架。」

「人生是不停的戰鬥,我對這話體會特別深,也是我不斷努力的動力。會考好又怎樣?一樣要繼續埋頭苦讀,才能大學畢業。讀了名牌大學又怎樣?一樣大把所謂名校畢業生找不到工作,買不起樓。選上了港姐又怎樣?一樣要捱更抵夜、一樣可以無job、無演技、被觀眾遺忘。所以可以做嘅,就只有繼續戰鬥,fulfil(fulfill)our potential(發揮我哋嘅潛能),去追夢,去self-actualise(自我肯定)。只不過這個節目的主題剛巧是讀書的地方,難免話題牽涉到成績及大學。就當讓我懷緬陶醉一下(吓)吧;畢竟自畢業後,被殘酷的現實世界打沉了一點點。」

最後,麥明詩更不忘感激《星星探親團》整個團隊,網上上載與團隊合照並留言謂:「拍攝絕對不是易事,多謝佢地(哋)包容我呢個好似一張白紙的新人。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!