掃呢頁CODE去手機

2016年5月14日 星期六

TVB《殭》十大謎團,震撼揭秘! __,《殭》,TVB,

TVB大熱新劇《殭》,已經接近結局了,但劇中仲有好多謎團撲朔迷離,相信大家都唔系好名,今日蒲姐就同大家一齊拆解下,《殭》中嘅10大謎團!謎團一刑活著如何變成不死人?刑活著(鄭嘉穎)本是明朝錦衣衛,一次迎戰殭屍嘅任務中被神秘閃電擊中,意外成為不死人!從此以獵殺殭屍為己任!謎團二點解刑活著跟龐應天反目?龐應天(關禮傑)與刑活著都系不死人,而且系曾經並肩作戰嘅好兄弟,從荷蘭翻香港之後本打算重拾情誼,但龐 ...


TVB大熱新劇《殭》,已經接近結局了,但劇中仲有好多謎團撲朔迷離,相信大家都唔系好名,今日蒲姐就同大家一齊拆解下,《殭》中嘅10大謎團!

謎團一

刑活著如何變成不死人?

刑活著(鄭嘉穎)本是明朝錦衣衛,一次迎戰殭屍嘅任務中被神秘閃電擊中,意外成為不死人!從此以獵殺殭屍為己任!

謎團二

點解刑活著跟龐應天反目?

龐應天(關禮傑)與刑活著都系不死人,而且系曾經並肩作戰嘅好兄弟,從荷蘭翻香港之後本打算重拾情誼,但龐應天用殭屍做研究嘅手段太過殘忍,令刑活著反感,因此反目!

謎團三

凌風被刑活著擊敗,但為何不死?

身為殭屍嘅凌風(陳山聰)同不死人刑活著斗足五百年,最終殭屍不敵不死人,凌風幾乎被刑活著消滅,但命懸一線之際,竟被隱形富豪應天帶走,用來試驗新藥!

謎團四

點解藍夢瑤要主動變殭屍?

藍夢瑤(陳凱琳)後來鍾意咗刑活著,更加熱烈追求佢,又認為同不死人之間嘅唯一障礙就系生命有限,因為要想要變成殭屍永生不死!

謎團五

藍夢瑤同刑活著系前世夫妻?

藍夢瑤同刑活著的確有前世姻緣,但刑活著變成不死人,經歷500年浪跡天涯,走遍世界各地後,終能同藍夢瑤隔世重遇!

謎團六

藍夢瑤點解唔識講嘢?

藍夢瑤出生於一個幸福平凡嘅家庭,知道十歲時,親眼目睹父母被殭屍咬死,生活頓時陷入了一片黑暗。受雙親離世打擊,殭屍帶來嘅恐懼,令佢選擇封閉自己,患上失語症。後來藍夢瑤系刑活著嘅悉心照顧下,慢慢衝破內心陰影,更開始講翻嘢!

謎團七

被殭屍咬完唔變殭屍?

通常大家認為被殭屍咬過或吸血後,都會變殭屍,而劇中有幕殭屍凌風咬完女生後,該女生最後死咗未變殭屍!點解呢?是咁的,劇中設定若要變殭屍,一定要得到殭屍血輸入體內,否則被吸干後死路一條!

謎團八

藍黃紫紅(羅蘭)點解要藍夢南忘記自己系殭屍?

紫紅(羅蘭)年輕時系醫生,遇上野獸般、四處吸人血嘅殭屍藍夢南。只系紫紅並唔害怕藍夢南,仲主動伸出同情 之手,俾佢一個溫暖的家。讓藍夢南學識如何融入人類生活。

紫紅嘅女兒、女婿系被殭屍殺死,佢嘅孫女藍夢瑤(陳凱琳)更因此患上失語症。家逢巨變,夢南堅持照顧在側,但紫紅深怕夢南嘅殭屍身份會令夢瑤內心陰影加劇。於是,紫紅不惜千里迢迢追尋傳說中「漂泊的荷蘭人」,取得神奇泉水,幫助藍夢南變成一個失憶嘅普通人,三婆孫一直過著安穩生活。

謎團九

凌風點解要追蹤藍夢南?

五百年來,凌風一直追尋自己的過去,直至現代,佢感應到一股特別味道,直覺告訴佢,只要搵到呢個人就可以揭開謎團,並漸漸發現,原來自己一直尋找的,正式夢南!原來夢南系殭屍始祖,會自發變成殭屍,因此凌風想從夢南身上了解自己更多秘密!

謎團十

藍夢南點解識「一指靈」?

本身系法醫嘅藍夢南擁有「一指靈」特技,可令死屍翻生一分鐘,再與其對話,憑此屢破奇案。至於點解佢有此特技,因為系與生俱來。


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!