網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月15日 星期日

ViuTV《瑪嘉烈》鬥激 宗堯床戰碧兒保怡全裸挑機 __,ViuTV,Viu,王宗堯,宗堯,廖碧兒,碧兒,

ViuTV《瑪嘉烈》鬥激 宗堯床戰碧兒保怡全裸挑機【ViuTV風雲】林保怡與周家怡主演的ViuTV新劇《瑪嘉烈與大衛系列綠豆》,雖然屬生活小品,但當中原來也有不少大膽鏡頭,如保怡將會在劇中全裸,而客串演出的王宗堯將與廖碧兒搞婚外情上演激烈床戰。本報獲得一張獨家圖片,相片中見到正在沖涼的保怡一絲不掛,據知此幕將在後晚播映的第12集《瑪嘉烈》中出現。劇情講述保怡沖涼時電話突然響起,於是要裸身接聽電話。 ...


ViuTV《瑪嘉烈》鬥激 宗堯床戰碧兒保怡全裸挑機

【ViuTV風雲】林保怡與周家怡主演的ViuTV新劇《瑪嘉烈與大衛系列 綠豆》,雖然屬生活小品,但當中原來也有不少大膽鏡頭,如保怡將會在劇中全裸,而客串演出的王宗堯將與廖碧兒搞婚外情上演激烈床戰。

本報獲得一張獨家圖片,相片中見到正在沖涼的保怡一絲不掛,據知此幕將在後晚播映的第12集《瑪嘉烈》中出現。劇情講述保怡沖涼時電話突然響起,於是要裸身接聽電話。據悉該鏡頭本可以遷就拍保怡上半身,但演出一向認真的保怡,為不想作假遮遮掩掩,決定全裸上陣,專業態度令工作人員大為佩服!

記者昨致電保怡,他說:「嗰場係大衛等緊瑪嘉烈電話,佢驚miss咗,所以攞埋個電話入沖涼房,沖沖吓瑪嘉烈真係打嚟,佢咪起身聽囉!至於機器擺邊度,係導演嘅意思。你知電視尺度去得邊吖,作為演員,同導演商量過,都諗唔到有啲乜嘢新啲嘅鏡頭去拍咁生活化嘅戲,因為我已經完全融入角色,大衛上身。」



■林保怡在ViuTV劇集《瑪嘉烈》中全裸演出,專業認真態度令工作人員佩服。



■林保怡、周家怡(右)和廖碧兒劇中多角關係糾纏不清。資料圖片



■王宗堯(中)曾於電影《壹獄壹世界‧高登闊少踎監日記》中演全裸床戲。劇照

宗堯背學而偷食至於王宗堯稍後將與趙學而客串《瑪嘉烈》飾演夫婦,他更會背妻與舊愛廖碧兒上演激烈床戰!記者昨致電王宗堯,他說:「一路想ViuTV有劇拍,自己又成日探保怡、家怡班,當初冇諗過一定要做,都係撐吓,但後尾原來佢哋有角色話搵我都啱,我覺得幫到手咪去做。ViuTV如果開多啲劇,對成個大環境都係好事。」與廖碧兒拍床戰尺度可以去到幾激?他笑說:「佢OK我OK㗎!」



■趙學而劇中飾演一個患重病又被丈夫背棄女人。資料圖片



■曾江為ViuTV拍《瑪嘉烈》,揚言要跟後生一輩學習。資料圖片

曾江出山過戲癮另外,去年憑電影《竊聽風雲3》奪香港電影金像獎最佳男配角的81歲曾江,亦會加入《瑪嘉烈》,飾演潘燦良父親。曾江已多年沒在香港拍劇,今次重出江湖可謂非常難得。

曾江昨說:「我喺大陸拍好多電視劇,就係好耐冇喺香港拍,咪玩吓囉!同啲比較新嘅朋友演員合作吓,跟佢哋學啲嘢。」有否看過ViuTV?曾江笑說:「從來冇,我都唔知點收(接收)!」當他獲悉《瑪嘉烈》於晚上11時播映時,他驚訝地謂:「嘩!咁即係捱眼瞓㗎喎?我都會睇,睇吓佢哋乜嘢形式,我都會配合。」

採訪:魯吉


鍾意就快D Share啦!