網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月27日 星期五

不限年齡學歷婚姻狀況 ViuTV破格選美撼港姐 __,ViuTV,Viu,港姐,

不限年齡學歷婚姻狀況 ViuTV破格選美撼港姐ViuTV舉辦的首個實況選美節目《美選D.n.A》,與無綫《香港小姐競選》最近同時作招募,擺明車馬「爭女」!ViuTV更擺明寸大台「美貌與智慧並重」過時,宣傳片找來索女模特兒演繹魔鬼與天使;賽制更突破常規,不限年齡、學歷及婚姻狀況,但一定要有香港永久居民身份證,監製曾昭龍解釋:「選香港最靚嘅女仔,一定要香港人啦!」由開台至今ViuTV都主打「實況娛樂真 ...


不限年齡學歷婚姻狀況 ViuTV破格選美撼港姐ViuTV舉辦的首個實況選美節目《美選D.n.A》,與無綫《香港小姐競選》最近同時作招募,擺明車馬「爭女」!ViuTV更擺明寸大台「美貌與智慧並重」過時,宣傳片找來索女模特兒演繹魔鬼與天使;賽制更突破常規,不限年齡、學歷及婚姻狀況,但一定要有香港永久居民身份證,監製曾昭龍解釋:「選香港最靚嘅女仔,一定要香港人」由開台至今ViuTV都主打「實況娛樂真 ...


不限年齡學歷婚姻狀況 ViuTV破格選美撼港姐

ViuTV舉辦的首個實況選美節目《美選D.n.A》,與無綫《香港小姐競選》最近同時作招募,擺明車馬「爭女」!ViuTV更擺明寸大台「美貌與智慧並重」過時,宣傳片找來索女模特兒演繹魔鬼與天使;賽制更突破常規,不限年齡、學歷及婚姻狀況,但一定要有香港永久居民身份證,監製曾昭龍解釋:「選香港最靚嘅女仔,一定要香港人」

由開台至今ViuTV都主打「實況娛樂真人騷」節目,《跟住矛盾去旅行》和《G-1格鬥會》等均有不錯口碑及製造許多話題。ViuTV最近染指選美活動,以魔鬼(Devil)與天使(Angel)為主題舉辦《美選D.n.A》,前晚在facebook上載破格宣傳片,一個選美廣告竟然有碎肉機鏡頭,還在車房和豬肉檔取景,其中一句:「不完美,最美」,Devil一邊講明有紋身一樣可以參加,Angel方面,文青女當然無任歡迎!



【車房夠爆】

【睇片知規矩】

《美選D.n.A》講明要反選美傳統,只要年滿16歲,不限年齡、學歷和婚姻狀況,而宣傳片便大推Devil Angel,除了有文青、斯文女等正常臉孔,紋身、車房女都受!



【紋身不拒】

■《美選》宣傳片的多角度取景,目的都是宣揚其三不限的參選規條。

互聯網圖片



【肉檔都受】



【清純冬菇】

揀暑假7月篩選今次參選資格比香港選美鼻祖、永恒的亞洲電視更爆,設「三不限」,包括年齡不限,只要年滿16歲,學歷不限、婚姻狀況不限,只要靚就得,截止日期是下月22日,預計7月進行篩選,不過參選者一定要持有香港永久居民身份證,節目監製曾昭龍昨日受訪時解釋:「選香港最靚嘅女仔,一定要香港人」問到是否與無綫打對台?他說:「絕對唔係,咁我哋4月開台,之前plan好咗,暑期啲人得閒啲。」他透露《D.n.A.》在決賽前,佳麗會有真人騷節目,讓觀眾對她們加深認識,他說:「以前覺得紋身係壞事,但𠵱家社會唔同咗,我哋想吸納多啲唔同類型女仔,選到出嚟成為ViuTV一員都好合情合理。」

第一屆MMA女盟主唐紫睿(Hazel),模特兒出身,高大有型格,但可惜中三畢業,所以跟選美絕緣。對於ViuTV的《美選》賽制不限學歷,她認為可以讓更多女仔完成夢想,她昨日說:「呢條橋幾爆,全香港女仔未必個個出嚟好高學歷,會畀好多機會佢哋,應該爆過G1,因為全港女仔都可以參加,多人討論會好大爭議。」



■蘭子大讚89歲媽咪靚女,笑言媽咪參選有一定勝算。互聯網圖片



■廖碧兒(右)昨日與阿倫出席活動後,受訪時希望參選女仔能享受選美過程。



■Hazel只有中三學歷,不敢奢望去選美讚ViuTV條橋好爆。資料圖片

蘭子推薦89歲母 88年港姐亞軍陳淑蘭第一個反應是:「啱,我阿媽89歲都靚,通常我喺fb擺同阿媽合照會特別多人like。如果叫媽咪去選,我可以做星女,睇佢肯唔肯。」華姐出身的廖碧兒也表示支持:「冇乜所謂,最重要表現到女仔靚嘅一面,應該會多一個開心節目畀大家睇。女仔享受過程係最重要,令佢哋有自信同面對將來,呢個可能係佢哋嘅dream。」

採訪:嵐山

攝影:陳慧安


鍾意就快D Share啦!