網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月1日 星期日

【Yumiko帶女做慈善】梁浸浸成萬人迷 超蓮爭住抱做褓姆 __,Yumiko,Yumi,尹秦睎,梁浸浸,白緯玲,何超蓮,超蓮,鄭希怡,

賭王三房陳婉珍、鄭希怡(Yumiko)、王敏德馬詩慧夫婦等前排為香港遺傳性乳癌家族資料庫影做活動大使,仲成班母女、父子檔上陣影慈善相照,齊齊推廣關注乳癌病患、遺傳性癌症議題。三太就帶埋超蓮、猷啟,而Yumiko就帶埋1歲得意女梁子柔(梁浸浸)影相,表達兩代遺傳嘅訊息。梁浸浸第一次開工,入到影樓即成為萬人迷,個個爭住撩佢玩,其中超蓮一到場即話要去抱吓梁浸浸,之後在ig留言:「要地地的梁浸浸,我要應徵 ...




其他影片:>>






賭王三房陳婉珍、鄭希怡(Yumiko)、王敏德馬詩慧夫婦等前排為香港遺傳性乳癌家族資料庫影做活動大使,仲成班母女、父子檔上陣影慈善相照,齊齊推廣關注乳癌病患、遺傳性癌症議題。三太就帶埋超蓮、猷啟,而Yumiko就帶埋1歲得意女梁子柔(梁浸浸)影相,表達兩代遺傳嘅訊息。梁浸浸第一次開工,入到影樓即成為萬人迷,個個爭住撩佢玩,其中超蓮一到場即話要去抱吓梁浸浸,之後在ig留言:「要地地的梁浸浸,我要應徵當一日保(褓)姆。」梁浸浸遺傳媽咪Yumiko演藝天份,全程蹦蹦跳表情多多,不時咬手指,氹晒全場工作人員開心。另外,馬詩慧大女曼喜話自己遺傳馬詩慧高度,但馬詩慧卻笑阿女係全家最矮一個,囝囝躍穎就自言遺傳王敏德活力好動,馬詩慧又即發揮幽默,話阿仔仲有遺傳Michael嘅懶惰。

梁浸浸處女開工做慈善,成為萬人迷,超蓮爭住抱。 梁浸浸食手指。
Yumiko教梁浸浸擺甫士。 成班工作人員好鍾意梁浸浸。
超蓮爭住抱,話要做一日褓姆。 三太同超蓮猷啟齊齊為香港遺傳性乳癌家族資料庫宣傳。
主題以#我遺傳為主題。 曼喜遺傳馬詩慧高度。 黃淑儀同兒子徐肇平。
何志恩母女。

鍾意就快D Share啦!