掃呢頁CODE去手機

2016年6月18日 星期六

06170200香港仔打J男:香港仔阿叔望遠鏡 __,

石排灣邨近月驚現懷疑𥄫女打J男!(讀者提供)香港仔石排灣邨近日驚現𥄫女打J男,有街坊指出,近月發現一名居於碧月樓的阿叔,不時在深夜時份在其單位客廳,打開窗簾行來行去,初時不以為意,但在本周日(12日)凌晨約2時,阿叔現身企在窗邊,當時衣着整齊,單位亮白燈,惟未幾客廳轉開黃燈,阿叔已除晒衫一絲不掛。據街坊指,阿叔當時「喺窗邊裝嚟裝去」,右手往下不停上下係咁Chok,疑似手淫;左手拿著一個軍綠色望遠鏡 ...


石排灣邨近月驚現懷疑𥄫女打J男!(讀者提供)

香港仔石排灣邨近日驚現𥄫女打J男,有街坊指出,近月發現一名居於碧月樓的阿叔,不時在深夜時份在其單位客廳,打開窗簾行來行去,初時不以為意,但在本周日(12日)凌晨約2時,阿叔現身企在窗邊,當時衣着整齊,單位亮白燈,惟未幾客廳轉開黃燈,阿叔已除晒衫一絲不掛。

據街坊指,阿叔當時「喺窗邊裝嚟裝去」,右手往下不停上下係咁Chok,疑似手淫;左手拿著一個軍綠色望遠鏡,往對面樓層窺望,他形容阿叔「一路望一路郁」,面露笑容狀甚滿足。由凌晨2點到清晨5點,斷斷續續重複相同動作,「打足3粒鐘」先收手。

今日凌晨約2點,阿叔頭戴白色耳機,喺同一位置蒲頭,同樣用望遠鏡往外左𥄫右𥄫兼疑似手淫,但今次動作更加誇張,不時擒高擒低,更未知是否過度投入,搞到要「成個身挨埋落個窗口」!

街坊直斥阿叔「好離譜好變態」,認為造成極大滋擾,其他街坊亦聲稱目睹阿叔的過火行徑,冀警方可處理事件。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!