網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月2日 星期四

龔嘉欣借醉 擒啜黃宗澤 [壹週刊 - 1369] __,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,黃宗澤,鍾嘉欣,M1,

探熱針龔嘉欣借醉 擒啜黃宗澤出道七年,生電王龔嘉欣最出色的業績是一籮緋聞男友。早前跟筍盤黃宗澤拍電視劇《幕後玩家》,見同劇劉佩玥搶唔掂後,即乘機攝位,嗲功加飲大幾杯,化身醉娃的龔嘉欣終於搶灘成功,當眾埋身擒啜飲到斷片的黃宗澤。大勝!叫澤媽做媽咪現年三十五歲的黃宗澤,開餐廳做老闆外,又主攻內地賺人仔,身價今非昔比的他,是無綫頭號搶手貨。與前度胡杏兒分手至今,黃宗澤雖然同合作拍廣告的日模Jun傳出異地 ...


探熱針

龔嘉欣借醉 擒啜黃宗澤

出道七年,生電王龔嘉欣最出色的業績是一籮緋聞男友。早前跟筍盤黃宗澤拍電視劇《幕後玩家》,見同劇劉佩玥搶唔掂後,即乘機攝位,嗲功加飲大幾杯,化身醉娃的龔嘉欣終於搶灘成功,當眾埋身擒啜飲到斷片的黃宗澤。大勝!

叫澤媽做媽咪

現年三十五歲的黃宗澤,開餐廳做老闆外,又主攻內地賺人仔,身價今非昔比的他,是無綫頭號搶手貨。

與前度胡杏兒分手至今,黃宗澤雖然同合作拍廣告的日模 Jun傳出異地戀,但大台一眾小花依然唔手軟,伺機搶!除了公開放聲氣,自稱跟伍允龍已經分手的劉佩玥主動埋身,在新劇《幕後玩家》做他老婆的龔嘉欣亦唔輸蝕。

「嘉欣雖然好似冇乜出聲咁,其實佢仲主動過劉佩玥。好似去 Bosco間餐廳飲嘢食飯,佢會叫澤媽做媽咪,好厚面皮!因為喺《幕後玩家》做 Bosco老婆,嘉欣把聲又嗲,好多男對手都中招,好似坤哥,明知冇機都甘心做兵,不過 Bosco話晒經驗豐富,唔會特別對嘉欣有唔同。」知情者說。

一班人影合照,龔嘉欣已經箍住 Bosco唔放。

坤哥

為保持乖女形象,明 po出街的相,嘉欣在緋聞男友身邊都表現矜持。

沈震軒

黐埋啲都鬧

黃宗澤唔開閘,龔嘉欣惟有等。終於在《幕後玩家》搞煞科宴,機會來了!是夜黃宗澤出錢出酒,有老細俾錢,人人搏命飲,連平日扮晒乖的龔嘉欣,亦飲到醉晒。

「嗰晚嘉欣真係擺晒陣,全程霸住 Bosco唔肯行開,仲要又錫又攬,不知幾主動。有個𡃁妹稍為黐埋 Bosco近啲,佢即刻鬧人姣黐佢老公。其實 Bosco都開始醉,斷片唔係好知發生咩事,只係見鏡頭就不斷轉甫士表情,好搞笑!」知情者說。

她聲稱現在單身,問記者係咪要介紹男朋友。

龔嘉欣揸住緋聞男友 Denley的平治跑車到上環開工。

龔嘉欣樣靚聲甜,亦有身材,她早前拍廣告便大騷身材。

週一(五月三十日)中午,龔嘉欣揸住緋聞男友、髮型屋老闆陳世俊( Denley)的平治跑車,由西貢屋企出發到上環開工。

問她係咪對黃宗澤有意思,她說:「你哋想介紹男朋友俾我?我做嘢㗎咋,套套劇都有呢啲新聞,唔係咁好啦。」

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!