網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月9日 星期四

夜場騷玩人肉壽司 艾美琦:差啲食到我下面! [壹週刊 - 1370] __,艾美琦,M1,

娛樂偵訊夜場騷玩人肉壽司 艾美琦:差啲食到我下面!騎呢組合AD2出道的艾美琦(Amy),雖然是非多更曾涉嫌賣淫,不過成功箝到賭廳大亨,可以錄歌出唱碟,拍戲擔正做女一。除了有金主開水喉,性感冇底線的艾美琦更密密北上搵真銀,在內地酒吧同觀眾玩人肉壽司,瞓低任舔任咬,十分色情!自度色情遊戲可以當街剝衫、啜爆阿伯,性感無底線的艾美琦成功脫出錢途,過去大半年密接內地酒吧騷執唔少,但卻被指出盡賤招,搶好姊妹程 ...


娛樂偵訊

夜場騷玩人肉壽司 艾美琦:差啲食到我下面!

騎呢組合 AD2出道的艾美琦( Amy),雖然是非多更曾涉嫌賣淫,不過成功箝到賭廳大亨,可以錄歌出唱碟,拍戲擔正做女一。

除了有金主開水喉,性感冇底線的艾美琦更密密北上搵真銀,在內地酒吧同觀眾玩人肉壽司,瞓低任舔任咬,十分色情!

自度色情遊戲

可以當街剝衫、啜爆阿伯,性感無底線的艾美琦成功脫出錢途,過去大半年密接內地酒吧騷執唔少,但卻被指出盡賤招,搶好姊妹程芷渝( Milla)飯碗。

「原本好多夜場都係搵開 Milla出騷,因為貪佢識搞氣氛, Amy見佢撈得咁掂,就叫 Milla帶自己上去見識吓, Milla懵盛盛仲大方到介紹埋啲夜場老闆佢識,跟住 Amy就同啲老闆講可以平價接騷同任剝,仲自己度埋啲情慾遊戲橋同啲客玩,冧到啲老闆將原本度晒搵 Milla嘅騷,過晒俾佢做!」知情人士說。

上月中,一個原本定好是 Milla做嘉賓的酒吧騷,突然改由艾美琦上陣。著住超少布透視裙、胸前只貼住銀色乳貼出場的她,先唱歌熱身,邊唱邊伸出手任握;見觀眾開始叫囂亢奮,便開始進入戲肉,拉客上台玩「人肉蘋果」。

工作人員將切好的蘋果放在瞓低的艾美琦身上,之後由她發號施令,兩位餓男就用口,鬥快食完她身上的蘋果,咬近敏感部位時,她又擰又縮又叫,好意淫,其他得個睇字的觀眾,不時尖叫吶喊。

著得又透又薄的 Amy,瞓低讓兩男食蘋果。

Amy發號施令前,工作人員先將切好的蘋果放到她身上。

其間,參賽者猴擒到咬到重要部位。

咬到下體

對於在內地夜場做騷,同觀眾玩意淫「人肉壽司」,艾美琦第一時間否認,直至記者遞上證據,她才改口。

「……其實係個好健康嘅活動,只係食蘋果,其實唔係食,係擔……,佢哋(餓男)對手要放喺後面,都冇咩吖!(見到佢哋掂到你啲重要部位!)掂到我手腳啫!食都係食我隻腳啫!」記者於是再展示另一張影到餓男嘴貼下身的照片。

「佢係有嘗試或者意圖食下面,但係食唔到嘅,因為我都識得避。我相信佢唔係故意嘅,只係心急要贏同現場又有啲混亂,唔小心撞到啫!(唔覺得玩過火!)如果我覺得唔舒服,就唔會接個騷啦,都預咗會有啲碰碰撞撞!好似踢波俾人撞親,呢啲都係預咗!」艾美琦說。

被 Amy陰招搶 job,老死 Milla鬧爆: Cheap到震!

姊妹擘面

本是好姊妹,點知 Amy過橋抽板,斷 Milla米路,反面收場。

識搞氣氛的 Milla,是內地商演活動常客。

每次出騷, Amy都搏到盡。

反面鬧爆

被好姊妹賤招搶飯碗, Milla當然㷫爆。

「佢(艾美琦)要做到咁賤格我都冇辦法,介紹啲內地夜場老闆佢識,都係諗住等佢有機會登台搵吓錢,點知佢使橫手搶晒我啲 job,唔好話係姊妹,以後連朋友都唔係!我冇啲咁卑鄙同犯賤嘅朋友,搞差個市,影衰晒!著到咁,不如唔好著啦, cheap到爆!」程芷渝說。

為了同 LuLu王璐瑤爭賭廳代言, Amy不惜除 bra騎上賭場股東重要部位。

以組合 AD2出道的艾美琦 Amy,同前隊友互嘴,騎呢招搶鏡。

契媽是黃夏蕙, Amy青出於藍。

去年在電影《色模》中擔正的 Amy,在戲中跳艷舞色誘「三級男神」曹查理。

抽水冇聲出

藝人北上登台賺人仔,但強國夜場乜人都有,就算俾人毛手毛腳,男好女好,都要硬食。

黃榕

曾自爆在內地登台時,經常連環被人狼啜摸胸捽大髀,更有老闆飲大兩杯,借醉霸王硬上弓。

楊思琦

又要供樓又要養女,即使在內地登台被酒客借意攬住抽水,楊思琦一樣硬食。

陳蕊蕊

早前在廣州拋胸自摸演出時,被其中一名酒客捉實手臂唔放,而另一名男子則趁亂胸襲!

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!