網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月9日 星期四

拒靠洗米華 洗米仔食腦創業會展擺檔 [壹週刊 - 1370] __,洗米華,周焯華,M1,

展覽當日,唔使老豆洗米華水喉支援嘅洗米仔周柏豪,落力sell客,佢個攤位亦好吸客,是場中的旺檔。娛樂偵訊拒靠洗米華 洗米仔食腦創業會展擺檔洗米華(周焯華)食腦成為澳門賭業猛人,19歲長子洗米仔周柏豪亦實幹,唔靠父蔭,自行創業。日前洗米仔在會展開檔搵客,大學都唔讀便瞓身創業的他,表現落力。至於老豆是否有經濟支持,周柏豪斬釘截鐵話:「佢(洗米華)愈唔插手,我愈學到嘢。」曾考慮接手老豆生意上週四(六月二 ...


展覽當日,唔使老豆洗米華水喉支援嘅洗米仔周柏豪,落力 sell客,佢個攤位亦好吸客,是場中的旺檔。

娛樂偵訊

拒靠洗米華 洗米仔食腦創業會展擺檔

洗米華(周焯華)食腦成為澳門賭業猛人, 19歲長子洗米仔周柏豪亦實幹,唔靠父蔭,自行創業。日前洗米仔在會展開檔搵客,大學都唔讀便瞓身創業的他,表現落力。

至於老豆是否有經濟支持,周柏豪斬釘截鐵話:「佢(洗米華)愈唔插手,我愈學到嘢。」

曾考慮接手老豆生意

上週四(六月二日)在灣仔會展舉行的網站展覽,十九歲洗米仔周柏豪所設計的新 app「 WOW」也參與其中,對於自己花了大半年時間,一手一腳建立的創業作,洗米仔相當搏命,只要有客走近,他都把握機會,落力 sell。

現場所見,洗米仔的 app檔亦甚為旺場,只要有客到,他都親自上陣,推銷講解。

有個大把錢的老豆,但洗米仔並冇選擇游手好閒的富二代生活,年紀輕輕已有清晰目標。早在前年英國讀書,食腦的他曾與同學創立學生消費折扣 app,並獲當地傳媒報導。去年高中畢業後,他不顧洗米華反對,放棄升讀大學,選擇創業做老闆。

洗米仔花了大半年時間籌備新 app「 WOW」,據知將於七月正式啟動,他亦在公司的 website透露,聲稱曾想過在成熟時候接手家族生意,但細心考慮過後,覺得父親的生意並不適合自己,寧願創業成立公司。

費一輪口水向客人講解推銷,洗米仔派埋卡片。

與他感情要好的繼母 Heidi,去年剛坐完月即飛英國出席他的高中畢業禮。

前年洗米仔在英國創立的學生消費 app,獲當地傳媒報導,繼母 Heidi即放上 fb,大讚他叻仔。

第一桶金二百萬

抗父旨意要做年輕老闆,洗米仔半年前開始為新公司在網上招聘員工,請助理薪金都萬六起跳,出手唔低!不過,創業作的一分一毫,都是動用自己賺到的第一桶金,毋須揼老豆心口。

「柏豪讀書成績唔錯,華哥梗係想佢讀埋大學,但柏豪好有主見,好清楚自己想點,佢同屋企人講,話讀大學根本對佢想做嘅嘢冇咩幫助,所以決定早啲出嚟打江山,攞經驗。

「自己嘅路自己揀,柏豪更冇問老豆攞錢,因為之前佢喺英國搞嘅學生折扣 app,做得好成功,舊年有人出二十萬英鎊(約二百多萬港幣)收購咗,今次佢就係攞住賺咗嘅錢,再搵投資者夾份創業,搵寫字樓請人,所有嘢都係佢自己拎錢出嚟。」知情者說。

親自落場推銷的洗米仔,講到自己盤生意同創業心情,一腔熱誠。問他洗米華有否經濟支持?洗米仔強調不想靠父蔭。

「家人精神上支持就一定,至於經濟,實際上冇乜,佢(洗米華)愈唔幫手,愈俾我空間,我反而學到更多嘢。屋企人一開始係唔支持,因為佢哋想我讀大學,但依家佢俾空間我自己搞,我由冇到有去創作,再自己搵投資者,反而學到更多。」洗米仔說。

親民

繼母 Heidi搞飲食,早前在上環開東南亞美食茶餐廳,落鋪試食之餘仲親自招呼客人,行親民。

Chok爆

老豆洗米華年初為推廣他的一條龍賭場服務,接受旗下免費雜誌專訪,仲搵埋鄭仲基操刀攝影,影濕身 chok相。

洗米仔租了觀塘寫字樓做創業基地,面積約八百呎。

洗米仔唔理家人反對,堅持唔讀大學,要創業一償當老闆心願。

創業作搞運動比賽

洗米仔的創業 app「 WOW」,頭炮搞全球首個 online的極限運動比賽。該運動因刺激度高,在外國深受年輕人歡迎,亦因此滿布商機,不少大品牌如 Red Bull都有贊助該類運動比賽。

洗米仔柏豪亦說:「依家搞緊比賽社交平台,係俾有才能(運動)嘅人有機會將自己嘅片放上呢度俾人欣賞,我哋會幫佢聯絡贊助商,好令佢哋嘅才能提升到更專業。」

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!