網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月30日 星期四

撻着一年 同皮草太子爺齊齊執樣膠鬥膠 傅穎著超雲舊鞋 [壹週刊 - 1373] __,傅穎,超雲,M1,

雖然撻着有米皮草太子爺,但短褲打扮的傅穎依然樸素。娛頭撻着一年 同皮草太子爺齊齊執樣膠鬥膠 傅穎著超雲舊鞋與前度羅仲謙發生爭執,推撞之間搞到patpat大髀瘀晒的傅穎,事後決定遠離傷心地,北上發展。在內地打拼五年,最近Theresa被指撻着富婆,錯晒!真命其實係同賭王千金何超雲拍過拖的皮草太子爺王大業。變得愈大愈靚的Theresa,同男友撻着已接近一年,二人志同道合,拍拖後,王大業的面貌,看來比女 ...


雖然撻着有米皮草太子爺,但短褲打扮的傅穎依然樸素。

娛頭

撻着一年 同皮草太子爺齊齊執樣膠鬥膠 傅穎著超雲舊鞋

與前度羅仲謙發生爭執,推撞之間搞到 pat pat大髀瘀晒的傅穎,事後決定遠離傷心地,北上發展。在內地打拼五年,最近 Theresa被指撻着富婆,錯晒!真命其實係同賭王千金何超雲拍過拖的皮草太子爺王大業。

變得愈大愈靚的 Theresa,同男友撻着已接近一年,二人志同道合,拍拖後,王大業的面貌,看來比女友還要大變化,所以,即使大家背景懸殊,一樣溝得埋!

唔係二世祖

同羅仲謙分手後,過去五年,傅穎近乎絕跡香港;同時間,人事全非!前度同楊怡秘婚,同期出道的餅女吳雨霏、楊愛瑾亦先後成為幸福人妻,至於宿敵 Stephy,雖然同小方情變,也只因為情投排球教練、同性密友小牛鄧衍敏。

看似大落後!但其實 Theresa早於去年九月,已搞掂有米皮草太子爺王大業,八歲隨家人移居加拿大的 Andy,時裝設計系畢業後返港,幫父親王廣照打理家族皮草生意,絕非游手好閒二世祖。

家底厚的王大業,一○年因為同賭王三房千金何超雲高調拍拖,而為人識,但今次跟出身背景大不同的 Theresa,則冚得密一密。

「 Andy(王大業)係生意人,屋企有頭有面,之前啲女友好似超雲、唐貝詩,甚至傳過緋聞嘅莊思敏,個個都有家底, Theresa唔想影響到男友,更加怕外界覺得佢想黐 Andy啲乜;加上想專注做好自己事業,所以同 Andy都有共識,唔公開戀情!」知情者說。

傅穎難得返香港,陪男友開飯,食足三個鐘。

離開餐廳時,王大業謹慎兩頭望。

王大業出動 180萬馬莎拉蒂戰車接載傅穎。

廿九歲富婆

對感情事講啲唔講啲,搞到傳出 Theresa撻着內地富婆變同性戀,傅穎惟有急解畫。

「忽然傳咗個富婆出嚟!雖然以前都傳過 Theresa同何韻詩,但今時不同往日, Theresa係擔心啲新聞影響到男友屋企人諗法。仲有,嗰個俾傳媒形容為富婆嘅女仔其實得二十九歲!點樣叫富婆!」

事實上,傅穎三年前已經認識王大業,至去年九月,兩人在北京一個朋友聚會上重遇,忽然撻着。

變面前

得閒執一劑

情投意合的同時,兩人還有共同興趣和話題。拍拖不夠一年,定時修葺的傅穎,已有本事影響男友,得閒執吓。

「 Andy自己都好貪靚,著衫亦好姿整,兩個講扮靚已經有排傾。嚟緊 Theresa出寫真, Andy亦俾咗唔少意見,不過 Theresa喺內地做嘢,返香港時間唔多,所以 Andy好多時要飛去北京見!」知情者說。

月前,放假回港兩天的 Theresa,由男友王大業駕着價值 180萬的馬莎拉蒂,接載到淺水灣燭光晚餐。二人刻意揀了餐廳較隱蔽位置坐,邊食邊飲酒,十分浪漫。

王大業

王大業和超雲經常高調晒恩愛,但關係只維持半年。

同羅仲謙分手, Theresa公開被打受傷,反晒面。

傅穎同「餅女」關係疏離,先後嫁人的 Kary、 Miki都冇預佢陪嫁,同 Stephy更加唔妥多年。

浪漫 3小時

下月再戰書展的 Theresa,全晚滔滔不絕,與讀時裝設計的 Andy講個不停!兩人浪漫淺水灣撐枱腳,足足三小時,才孖住攞車離開。

和何超雲拍過拖的王大業,試過因隔空寸爆前度新歡陳山聰冇風度,搞到超雲超蓮合力發炮還擊;與圈中人關係密切的他,是楊千嬅老公丁子高、麥明詩大狀男友林作等的玩腳,不時相約聚會,搞活動。

對仲有幾個月就滿三十二歲的傅穎來說,王大業絕對是千載難逢的筍盤。

唔想公開戀情的傅穎和王大業,拍拖刻意揀去人較少的淺水灣。

作風洋化的王大業,食飯習慣飲番杯。

女友經常不在港,王大業搵林作、丁子高(圓圖)結伴夜蒲解悶。

Theresa設計戒指限量發售,更表示會送一隻給男友。

被發現與女性友人遊韓國後,早前傅穎叫埋對方現身記者會,公開為斷背解畫。

為出寫真狂操,傅穎大晒馬甲線。

半斤八兩

叫得「皮草太子爺」,王大業緋聞多多,當中不乏富二代有錢女,但大多個個快來快去;至於新歡傅穎,就男女通殺,大家半斤八兩。

王大業

何超雲

10年,與賭王三房長女何超雲拍拖,二人高調出雙入對,但關係只維持半年就玩完。

莊思敏

12年,跟拿督女莊思敏經常被影到孖住拍拖,男方更出動二百萬瑪莎拉蒂跑車,管接管送。

唐貝詩

13年,與寇鴻萍長女唐貝詩( Lydia)於銅鑼灣撐枱腳、雨中漫步斷正。

傅穎

何韻詩

02年,同公司的何韻詩與傅穎傳出斷背情,其後更發展到同居關係,但二人一直否認,只以好友來形容對方。

羅仲謙

10年撻着,二人經歷多次離合,最後有傳男方一腳踏四船導致分手。

陳偉成

11年,周秀娜男友陳偉成( Avis)趁女友不在港,秘密私會, Avis更做柴可夫車對方到動物診所,關係曖昧。

儲磚頭

出生富裕之家的王大業,父親王廣照經營皮草生意,家族持有多個市區單位,但只買不賣。

持有物業

青山公路金麗苑 B座單位 買入 688萬( 11年) 市值 1100萬

漆咸道其士大廈單位 買入 844萬( 05年) 市值 3600萬

沙田名城 3期 3座單位 買入 750萬( 12年) 市值 842萬

紅磡鶴園東街恒藝珠寶大廈單位 買入 730萬( 12年) 市值 980萬

紅磡維港中心 2座單位 買入 730萬( 04年) 市值 4000萬

市值超過一億

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!