掃呢頁CODE去手機

2016年6月28日 星期二

顏卓靈:相差14年 白只想同顏卓靈一生一世 __,顏卓靈,

白只同顏卓靈冧到咁,仲話要一生一世,認真骨痺!!現年36歲的藝人白只與22歲的顏卓靈(Cherry)因合作而擦出愛火,二人日前拍得於公園激咀。今早二人於上環為鄭思傑監制新戲《今晚打喪屍》開工,原先表明不接受訪問,但最終亦拍住拖見記者,期間Cherry每事問男友,又買飲料供記者解暑,十分識做。白只自爆未過試用期當問到何時開始,白只故作神秘謂:「無謂講嘞,想低調啲,總之一段時間啦,我未過試用期,每日都 ...


白只同顏卓靈冧到咁,仲話要一生一世,認真骨痺!!

現年36歲的藝人白只與22歲的顏卓靈(Cherry)因合作而擦出愛火,二人日前拍得於公園激咀。今早二人於上環為鄭思傑監制新戲《今晚打喪屍》開工,原先表明不接受訪問,但最終亦拍住拖見記者,期間Cherry每事問男友,又買飲料供記者解暑,十分識做。

白只自爆未過試用期

當問到何時開始,白只故作神秘謂:「無謂講嘞,想低調啲,總之一段時間啦,我未過試用期,每日都喺度追緊佢。」問到Cherry欣賞男友什麼,她謂:「佢幾正,有才華,鍾意喎。」白只則表示欣賞女友真誠率直。

曾思量搵機會公開關係

Cherry又指拍拖後曾多番思量找機會公開:「依家畀人影到爽晒。(話妳好熱情主動咀喎。)呢啲嘢take turns啫,依家世代唔一定要男仔主導嘅。」當問到是否她當初誰採取主動,白只即搶答:「梗係我啦,點都係女仔嚟嘅。」有記者問到當初他向春夏示愛時,是否已與Cherry發展,Cherry即謂:「其實我愛春夏多過佢。」

見過家長 話事權交畀長輩?

白只又謂會認真對待這關係:「我諗住一生一世!」問到是否已見家長,二人承認早已支會家人。有傳顏爸爸一直嚴選未來女婿,對白只有甚麼意見,Cherry表示:「父母講佢嘅嘢,唔可以講番畀佢知嘛。」白只補充:「都係抱觀望態度,喺uncle面前要做番好本份,長輩有話事權。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!