網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月4日 星期六

同17歲嘉欣爭吃黃宗澤 進擊的劉佩玥表示無辜 __,嘉欣,劉佩玥,李嘉欣,黃宗澤,鍾嘉欣,

同17歲嘉欣爭吃黃宗澤 進擊的劉佩玥表示無辜

一個係港姐,一個係17歲,如果你係黃宗澤,你揀邊個?

港姐係劉佩玥,17歲嘅係sell腿唔sell樣、《Sunday好戲王》主持之一楊嘉欣。兩個都係進擊女,拍新劇時齊齊睇中男主角

同17歲嘉欣爭吃黃宗澤 進擊的劉佩玥表示無辜一個係港姐,一個係17歲,如果你係黃宗澤,你揀邊個?港姐係劉佩玥,17歲嘅係sell腿唔sell樣、《Sunday好戲王》主持之一楊嘉欣。兩個都係進擊女,拍新劇時齊齊睇中男主角黃宗澤,嗯嗯…煞科宴當晚劉佩玥竟然缺席,俾晒位17歲小妹妹入晒……同場嘅龔嘉欣就表示無辜。前晚進擊的劉佩玥同陳庭欣、蔡思貝及王浩信等齊到尖沙嘴出席宣傳活動。講起呢單嘢,劉佩玥例牌否 ...


黃宗澤,嗯嗯…煞科宴當晚劉佩玥竟然缺席,俾晒位17歲小妹妹入晒……同場嘅龔嘉欣就表示無辜。

前晚進擊的劉佩玥同陳庭欣、蔡思貝及王浩信等齊到尖沙嘴出席宣傳活動。講起呢單嘢,劉佩玥例牌否認:「真係冇呀,我哋係哥哥同細妹,佢仲成日鬧我點解成日笑咁鬼嘈。」

咁有冇發展空間?劉佩玥話:「我諗應該冇乜可能,因為我哋真係好好嘅朋友。」咁點睇17歲妹妹仔楊嘉欣?劉佩玥就表示冇睇相關報道:「我覺得Bosco係一個好人,好多緋聞都係假嘅,都希望可以幫龔嘉欣澄清,佢同Bosco都只係朋友關係。」


鍾意就快D Share啦!