掃呢頁CODE去手機

2016年6月16日 星期四

裕美驚爆離婚:【素顏谷淚】裕美揭婚姻早於2014年出事 __,裕美,

裕美拍短片個樣雖然就喊就喊咁。藝人裕美親認與丈夫林恩浩婚姻出現問題,更驚爆搞緊離婚,啱啱佢透過社交網上載短片親自解釋事件,仲要素顏戴眼鏡出鏡,個樣有啲憔悴。曾找婚後輔導裕美聲線微弱咁話:「我係裕美,知道大家都好關心我依家情況,好多朋友打電話、發短訊問候我。我喺呢度回應大家,之後唔會再回應。2014年年底我同Jason(丈夫林恩浩)發生咗一啲不愉快事件,關係開始破裂,但我哋有去挽救過。我哋有去搵婚後 ...


裕美拍短片個樣雖然就喊就喊咁。

藝人裕美親認與丈夫林恩浩婚姻出現問題,更驚爆搞緊離婚,啱啱佢透過社交網上載短片親自解釋事件,仲要素顏戴眼鏡出鏡,個樣有啲憔悴。

曾找婚後輔導

裕美聲線微弱咁話:「我係裕美,知道大家都好關心我依家情況,好多朋友打電話、發短訊問候我。我喺呢度回應大家,之後唔會再回應。2014年年底我同Jason(丈夫林恩浩)發生咗一啲不愉快事件,關係開始破裂,但我哋有去挽救過。我哋有去搵婚後輔導員同牧師傾過,嘗試去挽救感情,但係盡咗力都唔得,都唔能夠Workout,但係一直以嚟其實我都冇乜點同人講過呢件事,因為我驚啲人好擔心我,尤其係我媽媽,因為我媽媽好錫我,所以一直都唔夠膽同佢講。喺呢段日子入面我好多謝身邊好多朋友嘅支持,同埋我教練,佢哋都好擔心我會有Depressed(抑鬱),因為我有Depressed嘅經歷,好多謝佢哋陪我傾偈……」

「我會好好生活落去」

原本以為呢個網上短片訴心聲已經劃上句號,但過咗一陣,裕美再上載第三條片,聲音就繼續係嗚咽嘅:「佢哋好照顧我,喺我有需要時二話不說去幫助我,無論今次呢單新聞有咩回響都好,希望關心我嘅朋友唔使擔心我,我會好好生活落去。希望唔好傷害到身邊嘅人同朋友。事情交待完嘞,我同Jason分開咗一段日子,大家唔使擔心我哋。」

谷唔出眼淚

不過唔知係因為唔識用定點,裕美呢條聲稱最後一次回應嘅片,總共分開咗兩次上。而且佢拍片期間一度想喊想喊咁,又低頭玩弄手指,不過始終都係「想哭但是哭不出來」。另外裕美都有用文字留言:「冷靜一日後,在這裏向大家交代我的情況,由決定自己重新一個生活開始就知道要適應各種困難,但我必須繼續努力工作和照顧媽媽,多謝關心和支持!從此以後我會專心工作,不再回應感情問題。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!