掃呢頁CODE去手機

2016年6月21日 星期二

港姐2016:Yoki自覺唔夠班退選港姐:讀埋碩士先! __,Yoki,唐碧霞,港姐,

賽前係大熱嘅Yoki宣布退選!港姐競選今日進行第二輪面試,其中一位面試佳麗「CCup陳自瑤」唐碧霞(Yoki),曾自爆被人以廿萬港元邀請出席內地富豪飯局。不過,Yoki仍憑着淡定表現及甜蜜笑容,一直被視為賽前大熱。可惜《東網》獨家收到消息,Yoki疑因壓力太大,今日在面試時當場向無綫表明會退選!會考慮再選港姐《東網》致電Yoki查證,起初她禮貌表示不作太多回應,只說尚算滿意在面試上的表現,但在記者 ...


賽前係大熱嘅Yoki宣布退選!

港姐競選今日進行第二輪面試,其中一位面試佳麗「C Cup陳自瑤」唐碧霞(Yoki),曾自爆被人以廿萬港元邀請出席內地富豪飯局。不過,Yoki仍憑着淡定表現及甜蜜笑容,一直被視為賽前大熱。可惜《東網》獨家收到消息,Yoki疑因壓力太大,今日在面試時當場向無綫表明會退選!

會考慮再選港姐

《東網》致電Yoki查證,起初她禮貌表示不作太多回應,只說尚算滿意在面試上的表現,但在記者多番追問下,她才支吾以對地承認退選:「我同屋企人商量過,覺得我啱啱先大學畢業,所以我嚟緊考慮會讀埋碩士先,等學歷高啲,進修多啲。」不過她說碩士畢業後,可能會再參選港姐。

Yoki亦有透露今次退選原因是自信心不足,她說:「我都係一個好平凡嘅女仔,見到咁多參賽者咁出色,我都擔心自己身材唔夠完美。」問到之前「廿萬飯局」事件可有令她壓力倍增?她說:「突然成為傳媒焦點,的確係有啲受寵若驚,我都覺得自己可能心態上未Ready好。」

見識世界

不過,曾說過為一圓已故姑媽遺願才參選港姐的Yoki,表示仍會以在娛樂圈發光發亮為目標:「我應該都係會讀Part-time碩士,所以未必會暫停做Model嘅工作,呢段時間希望畀自己學多啲嘢,充實吓自己,想望多啲個世界,令自己再成熟啲,以一個更好嘅狀態,先再嚟參選,或者真真正正更投入喺娛樂圈發展。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!