網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月14日 星期二

露臍裝晒22吋蛇腰 陳自瑤自爆食足三餐 __,陳自瑤,

食足三餐條腰都可以咁幼,個天好偏心咯。藝員陳自瑤、威利、黃子恆等,晚上在將軍澳電視城為節目《Sunday好戲王》錄影。「人妻」陳自瑤身穿露臍裝大晒22吋纖腰,身材弗到漏,她說:「每日起身都會拉筋,有時間就去做運動,跑步、瑜伽,正常三餐飲食,食多啲生果。(老公王浩信咁弗,所以你都要弗啲?)做呢行都要keep,唔可以放棄。(老公讚弗?)佢都成日鼓勵我,叫我練埋腹肌,佢都努力操緊,下套劇都要騷肌畀人睇。 ...


食足三餐條腰都可以咁幼,個天好偏心咯。

藝員陳自瑤、威利、黃子恆等,晚上在將軍澳電視城為節目《Sunday好戲王》錄影。

「人妻」陳自瑤身穿露臍裝大晒22吋纖腰,身材弗到漏,她說:「每日起身都會拉筋,有時間就去做運動,跑步、瑜伽,正常三餐飲食,食多啲生果。(老公王浩信咁弗,所以你都要弗啲?)做呢行都要keep,唔可以放棄。(老公讚弗?)佢都成日鼓勵我,叫我練埋腹肌,佢都努力操緊,下套劇都要騷肌畀人睇。(介唔介意老公畀人睇?)唔緊要啦,佢拍劇淨係着底褲都試過,唔介意,我好大方,唔會收埋。(再生BB?)隨緣,大家都好忙,如果生多個要付出雙倍時間照顧。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!