掃呢頁CODE去手機

2016年6月11日 星期六

限量30架 郭富城端午節拆法拉利做禮物 __,法拉,郭富城,陳法拉,

端午節拆禮物,仲係法拉利,Wow~天王郭富城一向係愛車之人,尤其鍾情超跑,架架名車都係身份象徵,令人羨慕。靚車嘅嘢冇人嫌多,城城車庫又添新成員!各位,全球僅限量30架嘅法拉利FXXK,據法拉利公關表示,呢部戰車售價達200萬歐元,至於真正售價卻不肯透露,而據行內人表示,呢部辣嘢有錢都未必買得到!城城昨晚凌晨興奮上載社交網,指自己從法拉利大中華地區的CEOMatteo手上,接過佢嘅「夢想號」FXXK ...


端午節拆禮物,仲係法拉利,Wow~

天王郭富城一向係愛車之人,尤其鍾情超跑,架架名車都係身份象徵,令人羨慕。靚車嘅嘢冇人嫌多,城城車庫又添新成員!各位,全球僅限量30架嘅法拉利FXX K,據法拉利公關表示,呢部戰車售價達200萬歐元,至於真正售價卻不肯透露,而據行內人表示,呢部辣嘢有錢都未必買得到!

城城昨晚凌晨興奮上載社交網,指自己從法拉利大中華地區的CEO Matteo手上,接過佢嘅「夢想號」FXX K,宣布已經喺端午節收埋佢做囊中物啦。城城同Matteo合照不特止,城城仲親手揭開紅布,直頭好似拆禮物咁,唔怪得之佢開心到萌神上身,單眼舉V兼瞇起嘴仔,睇到都忍唔住讚佢cute。

郭富城寫道:「端午節快樂!今天特別開心,從法拉利大中華地區的CEO Matteo手上,接過我的夢想號@Ferrari FXX K,風馳的駿馬,與風同行。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!