網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月23日 星期四

女神男神:【有片】36H女主播「全裸承諾」撐意大利捧盃 __,女神,

(互聯網圖片)已經穩奪首名出線資格嘅意大利,喺最後一場分組賽對住非勝不可嘅愛爾蘭時,收起大部份主力,最終以0比1僅負。唔少球迷對今屆「藍衫軍團」嘅表現讚不絕口,希望球隊可以順利奪冠,一洗去屆屈居亞軍嘅怨氣。意大利更有一名身材惹火嘅真人騷節目女主持FrancescaCipriani,喺個人社交網址上載咗一張用意大利國旗遮胸嘅相,並留言寫上:「如果意大利奪得歐國盃冠軍,我身上嘅國旗就會飛走!」嘩,即係 ...


(互聯網圖片)

已經穩奪首名出線資格嘅意大利,喺最後一場分組賽對住非勝不可嘅愛爾蘭時,收起大部份主力,最終以0比1僅負。唔少球迷對今屆「藍衫軍團」嘅表現讚不絕口,希望球隊可以順利奪冠,一洗去屆屈居亞軍嘅怨氣。

意大利更有一名身材惹火嘅真人騷節目女主持Francesca Cipriani,喺個人社交網址上載咗一張用意大利國旗遮胸嘅相,並留言寫上:「如果意大利奪得歐國盃冠軍,我身上嘅國旗就會飛走!」嘩,即係話會全裸示人,用其36H嘅身材作為球隊奪冠獎勵喇,咁益街坊呀!

意大利16強就要硬撼西班牙,「藍衫軍團」喺呢場大戰前收到個咁好嘅消息,相信一定會全力博盡,踢番場好波畀大家睇。

全新Facebook足球資訊專頁,彩報同你追實歐國盃!

即去彩報Facebook專頁睇片!

http://bit.ly/1r2BOOF 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!