掃呢頁CODE去手機

2016年6月9日 星期四

由堆田區搬樓王 周柏豪月使 4萬氹女友 [壹週刊 - 1370] __,柏豪,周柏豪,M1,

探熱針由堆田區搬樓王 周柏豪月使4萬氹女友登台、自創品牌網上賣、拍戲,全部照「耷」余文樂的周柏豪,近幾年賺唔少,搵錢能力提高,自然要住好啲!最近他便由每月$15000租的將軍澳日出康城,搬到同區的樓王天晉II期,千二呎連車位,月租盛惠$40000,等女友Stephanie住得舒服啲!俾貴租搬大屋將軍澳區樓王天晉II約朋友去九龍城路邊雞開飯,周柏豪同女友Stephanie孖咇出動。醫完肚一班戙響條街 ...


探熱針

由堆田區搬樓王 周柏豪月使 4萬氹女友

登台、自創品牌網上賣、拍戲,全部照「耷」余文樂的周柏豪,近幾年賺唔少,搵錢能力提高,自然要住好啲!最近他便由每月$15000租的將軍澳日出康城,搬到同區的樓王天晉 II期,千二呎連車位,月租盛惠$40000,等女友 Stephanie住得舒服啲!

俾貴租搬大屋

將軍澳區樓王天晉 II

約朋友去九龍城路邊雞開飯,周柏豪同女友 Stephanie孖咇出動。醫完肚一班戙響條街吹多陣,期間柏豪發現店外的大玻璃貼滿曾幫襯的星級食客相,自己都有份,興奮得拍叫女友一齊睇。之後周柏豪與 Stephanie先離開,揸車直返將軍澳的新愛巢天晉 II期。

由原本以每月萬五蚊租的將軍澳日出康城,搬去同區的天晉 II期,新居地方大咗,租亦比舊居貴近三倍。

「日出康城係高密度屋苑,出入都同人撞口撞面,加上都住咗幾年,柏豪同 Stephanie各自都有好多衫同鞋,間屋得七百幾呎唔夠用,所以先搵地方搬。天晉係區內樓王,唔似得日出康城咁近堆田區,環境 high好多,柏豪租嘅係千二呎單位,租要三萬幾,加埋車位,一個月要成四萬蚊。」知情者說。

知都詐唔知

與女友 Stephanie拍拖八年,雖然家人曾經多次催婚,但周柏豪卻無意提早做老襯,難得女友唔介意,甘做背後的女人。

「柏豪同 Stephanie一齊嘅時候都未紅,當時女朋友搵錢仲多過佢,柏豪屋企人早就認定佢係未來新抱,講過好多次叫佢哋結婚,但柏豪就想再專心搏多幾年先。 Stephanie亦真係好忍得,之前明知男友偷食亦當唔知,柏豪會同佢一齊咁耐,有原因!」

柏豪、 Stephanie與友人在九龍城晚飯,醫飽肚後,未有即刻離開,反而在餐廳門外吹水。

閒聊期間,柏豪發現食店外玻璃有自己個嘜頭,即叫女友留意。

見到男友多年前的薯嘜樣, Stephanie忍唔住笑出來。

老友們陸續步出食店,柏豪繼續與他們吹水。

見老友新車落地,柏豪與 Stephanie走去欣賞一下。

睇完車,柏豪做司機載 Stephanie一齊離開。

直駛新愛巢天晉 II。

建立好男人形象

過去拍拖同女友前後腳的周柏豪,近年對處理感情的態度亦有所改變。

「以前俾記者問有關拍拖嘅嘢,柏豪都會閃嚟閃去,而家就大方好多,至少唔會避!佢知道有個穩定女友,可以幫自己建立好男人形象,柏豪份人好 care人哋點睇,所以而家都唔會好似以前咁,定性咗好多。」知情者說。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!