網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月22日 星期三

【除咗吳婉芳李珊珊】有一種港姐叫做「甜」 45歲何婉盈依然索 __,珊珊,吳婉芳,何婉盈,李珊珊,港姐,林珊珊,

//現年45歲的何婉盈(Elaine),91年參選港姐,雖然三甲不入,但加入娛樂圈後發展不俗,拍劇、司儀、出唱片樣樣做齊,是不少藝人的夢想;惟發展僅5年,Elaine決定重返校園,再轉職到馬會做公關,目前在證券公司做股票投資,同時跟友人合資開餐廳,生活繼續多姿多采。01年和商人傅大全結婚,婚後一年半因生活不協調離婚,後來再做單親媽媽誕下一女,轉眼今年9歲。單身多年,一直不乏追求者,但她很享受現在的 ...




其他影片:>>






//現年45歲的何婉盈(Elaine),91年參選港姐,雖然三甲不入,但加入娛樂圈後發展不俗,拍劇、司儀、出唱片樣樣做齊,是不少藝人的夢想;惟發展僅5年,Elaine決定重返校園,再轉職到馬會做公關,目前在證券公司做股票投資,同時跟友人合資開餐廳,生活繼續多姿多采。01年和商人傅大全結婚,婚後一年半因生活不協調離婚,後來再做單親媽媽誕下一女,轉眼今年9歲。單身多年,一直不乏追求者,但她很享受現在的生活,不急。

採訪:草津 攝影:沈健程 影片:葉君海、廖達燊//

96年港姐冠軍李珊珊最近再成鋒頭躉,退出娛圈多年的她,神隱六年,近照只肯露出一雙眼。依然動人有神。那些年的港姐,到今時今日仍然一樣咁靚,表表者有已經48歲、86年港姐亞軍吳婉芳,最近佢又拉頭馬袋140萬,愛駒「喜蓮獎星」更造出新紀錄時間。那些年的港姐,還有91年港姐何婉盈。

那年她20歲。何婉盈選完港姐,隨即加入娛樂圈,在圈中發展5年再重返校園,於港大讀工商管理。離開娛樂圈至近20年,Elaine日前在西環、她與友人投資開設的餐廳接受《蘋果》專訪,說回當年忽然放棄演藝工作,Elaine表示:「嗰時拍電視劇係外景、廠景接住拍,每日只係瞓幾個鐘,有次病咗好辛苦就諗自己係咁落去?加上當年參加選美冇喺美國完成學位,爸爸一直耿耿於懷,我諗咗一晚,決定重返校園。」港大畢業後,Elaine加入馬會工作,她說:「當日本來去做一個短期Job,估唔到一做就做咗12年,喺馬會做公關識到好多朋友,有人提意我試下做金融,自己又想試下,於是就去咗證券公司做股票投資。我用3個月時間考咗三個牌,依家做咗5年,呢行壓力係好大,但好享受呢種感覺,比到自己推動力。」訪問在Elaine與友人合資的餐廳進行,她謂一直都有投資生意,以前做過寵物生意及開酒吧,酒吧經營6年,敵不過租金終結業。問Elaine何不全身投入商界做女強人?她承認只做生意沒有安全感:「為咗囡囡行每步都要謹慎啲,由細到大都未試過唔返工,剩係做生意會冇安全感,所以維持依家嘅工作方式係最好。」

攝影:沈健程 20歲的何婉盈。 菲林機拍出來的何婉盈。美。
何婉盈愛狗如命,一直如是。 何婉盈x曾航生=再見亦是朋友 有一種女孩,你永遠想她笑。
無論哪個角度…何婉盈笑的時候,都係咁甜。 自家餐廳
親力親為

鍾意就快D Share啦!