掃呢頁CODE去手機

2016年6月28日 星期二

【似足媽咪】47歲伊能靜美國誕囡囡 __,伊能靜,

恭喜晒秦昊同伊能靜!恭喜!恭喜!現年47歲嘅台灣女星伊能靜喺去年下嫁細10年嘅大陸男星秦昊後,終於喺美國誕下囡囡「小米粒」。秦昊今朝喺微博宣布喜訊,晒出一張老婆同囡囡喺產房嘅合照,並留言:「歡迎小米粒光臨地球,我們家的兩個公主終於同框啦!」之後,伊能靜亦轉發老公嘅博文謂:「哭得比小米粒皺的傻媽……」相中伊能靜母愛爆棚咁望實囡囡,而出世冇耐嘅「小米粒」就顯得相當精靈,仲識伸脷添!認真睇,「小米粒」皮 ...


恭喜晒秦昊同伊能靜!恭喜!恭喜!現年47歲嘅台灣女星伊能靜喺去年下嫁細10年嘅大陸男星秦昊後,終於喺美國誕下囡囡「小米粒」。秦昊今朝喺微博宣布喜訊,晒出一張老婆同囡囡喺產房嘅合照,並留言:「歡迎小米粒光臨地球,我們家的兩個公主終於同框」之後,伊能靜亦轉發老公嘅博文謂:「哭得比小米粒皺的傻媽……」相中伊能靜母愛爆棚咁望實囡囡,而出世冇耐嘅「小米粒」就顯得相當精靈,仲識伸脷添!認真睇,「小米粒」皮 ...


恭喜晒秦昊同伊能靜!

恭喜!恭喜!現年47歲嘅台灣女星伊能靜喺去年下嫁細10年嘅大陸男星秦昊後,終於喺美國誕下囡囡「小米粒」。秦昊今朝喺微博宣布喜訊,晒出一張老婆同囡囡喺產房嘅合照,並留言:「歡迎小米粒光臨地球,我們家的兩個公主終於同框」之後,伊能靜亦轉發老公嘅博文謂:「哭得比小米粒皺的傻媽……」相中伊能靜母愛爆棚咁望實囡囡,而出世冇耐嘅「小米粒」就顯得相當精靈,仲識伸脷添!認真睇,「小米粒」皮膚白雪雪、擁有一張櫻桃小嘴,個樣似足媽咪!

另外,伊能靜又喺facebook晒出同囡囡嘅合照,仲喺相嘅左上角加上日子6月27日,估計「小米粒」係尋日出世!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!