掃呢頁CODE去手機

2016年6月28日 星期二

【壽包遮眼勁萌】偉仔54歲生日孖嘉玲放閃 __,嘉玲,梁朝偉,偉仔,劉嘉玲,

偉仔原來童心未泯,好可愛呀!影帝梁朝偉今日54歲生日,經理人公司澤東電影較早時間透過社交網上載一張梁朝偉的相片,型爆兼極Chok。而之後,梁朝偉太太劉嘉玲亦透過社交網上載一張與偉仔合照,梁朝偉更以壽包遮住其中一隻眼,相當佻皮,而劉嘉玲更簡單留言「HappyBirthday」,一切盡在不言中。據知,梁朝偉剛完成電影《擺渡人》的拍攝工作,而正值休息期間,稍後將為電影《歐洲攻略》開工。 ...


偉仔原來童心未泯,好可愛呀!

影帝梁朝偉今日54歲生日,經理人公司澤東電影較早時間透過社交網上載一張梁朝偉的相片,型爆兼極Chok。而之後,梁朝偉太太劉嘉玲亦透過社交網上載一張與偉仔合照,梁朝偉更以壽包遮住其中一隻眼,相當佻皮,而劉嘉玲更簡單留言「Happy Birthday」,一切盡在不言中。

據知,梁朝偉剛完成電影《擺渡人》的拍攝工作,而正值休息期間,稍後將為電影《歐洲攻略》開工。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!