網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月8日 星期三

賤男本色》瞞住Aga 林德信偷食大胸女 __,林德信,

賤男本色》瞞住Aga林德信偷食大胸女9,792views│2016年06月08日喺MK活地亞倫嘅電影入面,自己嘅好朋友搭上男朋友,好戲劇咩?不過依家真係有單真人真事,主演人物就係林德信同AGA!舊年林德信俾松岡李那飛咗之後,林德信唔夠3個月就火速撻著樂壇女新人Aga江海迦。不過兩個人嘅戀情唔可以曝光,估唔到咁樣做就咗林德信繼續出去瘟女,對象仲要係Aga嘅好朋友!早排林德信背住Aga,偷約呢位好友, ...






  • 其他影片:>>






  • 賤男本色》瞞住Aga 林德信偷食大胸女
  • 9,792 views│2016年06月08日
  • 喺MK活地亞倫嘅電影入面,自己嘅好朋友搭上男朋友,好戲劇咩? 不過依家真係有單真人真事,主演人物就係林德信同AGA!

    舊年林德信俾松岡李那飛咗之後,林德信唔夠3個月就火速撻著樂壇女新人Aga江海迦。不過兩個人嘅戀情唔可以曝光,估唔到咁樣做就咗林德信繼續出去瘟女,對象仲要係Aga嘅好朋友!

    早排林德信背住Aga,偷約呢位好友,仲搵幾位朋友做掩護,諗住可以瞞天過海。不過Aga呢位朋友嘅車頭燈,真係黑媽媽都見得好清楚,林德信不時撫摸對方嘅頭髮,又掃人哋背脊。林德信同呢位大波女有時仲離開大隊,兩個慢慢溫馨一番,女嘅仲俾晒反應。

    去到咁上下,林德信送走啲朋友,再同大波妹直接返西貢寓所。可憐嘅Aga係呢個時候,仍然蒙在鼓裡! 自己嘅男朋友同好朋友搭上,平時笑笑口嘅Aga,今次真係笑唔出啦!

    鍾意就快D Share啦!