網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月8日 星期三

林德信偷食斷正 Aga扁咀: 我唔講啦! __,林德信,

林德信偷食斷正Aga扁咀:我唔講啦!5,698views│2016年06月08日食女無數嘅林德信,同松岡李那分手之後,三個月唔夠就同Aga撻著。不過,林德信只係視Aga做水泡,兩個人由拍拖到依家都係收收埋埋。問到Aga同林德信嘅關係,佢就係咁形容︰「係超越朋友,好少少嘅朋友,大家音樂上都好夾,總之係一個好好的朋友啦!」但係當佢睇到男友林德信同自己一個好朋友一齊嘅時候,本身笑住同《壹》仔講嘢嘅Aga ...






  • 其他影片:>>






  • 林德信偷食斷正 Aga扁咀: 我唔講啦!
  • 5,698 views│2016年06月08日
  • 食女無數嘅林德信,同松岡李那分手之後,三個月唔夠就同Aga撻著。不過,林德信只係視Aga做水泡,兩個人由拍拖到依家都係收收埋埋。問到Aga同林德信嘅關係,佢就係咁形容︰「係超越朋友,好少少嘅朋友,大家音樂上都好夾,總之係一個好好的朋友啦! 」

    但係當佢睇到男友林德信同自己一個好朋友一齊嘅時候,本身笑住同《壹》仔講嘢嘅Aga,表情有啲開始僵硬,仲望住啲相,睇來Aga都唔相信林德信會背住自己搞自己個friend! Aga話︰「(你知唔知佢哋咩關係?) 唔清楚,但係大家都係朋友,人哋啲嘢,我唔講啦!其實我工作好忙,都好少見到佢哋,總之係好朋友嚟嘅。」

    你睇Aga個樣,真係邊答邊忍住啲淚水,真係陰公啦!


    鍾意就快D Share啦!